Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

The Italien Way

Gestart door SuSke, 26 mei 2021, 18:02:02 PM

SuSke

Ik was een heel gelukkige man.

Mijn geweldige Italiaanse vriendin en ik waren al meer dan een jaar aan het daten, dus besloten we te trouwen.

Er was maar één klein ding dat me dwars zat ... Het was haar mooie jongere zus.

Mijn toekomstige schoonzus was tweeëntwintig, droeg zeer strakke minirokjes en draagt in het algemeen geen beha.

Ze bukt zich regelmatig als ze bij me in de buurt is, en ik krijg altijd meer dan een mooi uitzicht.

Het moest opzettelijk zijn.
Omdat ze het nooit doet als ze in de buurt van iemand anders is.

Op een dag belde haar 'kleine' zusje en vroeg me of ik de huwelijksuitnodigingen wilde komen checken.

Ze was alleen toen ik aankwam, en ze fluisterde me toe dat ze gevoelens en verlangens voor me had die ze niet kon overwinnen.

Ze vertelde me dat ze me maar één keer wilde hebben voordat ik trouwde en mijn leven aan haar zus wijdde.

Nou, ik was in totale shock en kon geen woord uitbrengen.

Ze zei: 'Ik ga naar boven, naar mijn slaapkamer, en als je nog een laatste wilde affaire wilt, kom me dan maar pakken.'

Ik was stomverbaasd en verstijfd van shock toen ik haar de trap op zag gaan.

Ik bleef daar even staan, draaide me toen om en liep regelrecht naar de voordeur.

Ik opende de voordeur en liep recht op mijn auto af.
... en zie, mijn hele toekomstige schoonfamilie staat buiten te klappen!

Met tranen in zijn ogen legde mijn schoonvader zijn geweer neer, omhelsde me en zei: 'We zijn erg blij dat je onze kleine test hebt doorstaan. We konden geen betere man vragen voor onze dochter. Welkom in de familie.'

En de moraal van dit verhaal is:




Bewaar uw condooms altijd in uw auto!
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Paulogic

Citaat van: SuSke op 26 mei 2021, 18:02:02 PM

En de moraal van dit verhaal is:




Bewaar uw condooms altijd in uw auto!

Tja als je zonder C had geschoten, dan vermoedelijk Papa ook...
mvg,
Paul(ogic)

Ronald

Haha, een goeie bak Frans! :)  (bak = mop in het Hollands ;) )

Bundesbahnfreak

Een goei 😁. Die moet ik aan mijn schoonbroer vertellen. Die is van Italiaanse afkomst.  Thanx Frans.  Grtn Rudy

Dirky

Citaat van: Ronald op 27 mei 2021, 16:13:07 PM
Haha, een goeie bak Frans! :)  (bak = mop in het Hollands ;) )

Inderdaad! Een bak Jupiler is een bak bier. Een bak Heinken..., als je daarvan zegt dat het bier is? Dat moet wel een mop zijn  ;D

PietB


Geert

#7
Citaat van: SuSke op 26 mei 2021, 18:02:02 PM
Ik 'was' een heel gelukkige man.

Een goeike,


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen