veldbaanshop

Gestart door erik de noorman, 22 mei 2021, 00:23:49 AM

erik de noorman

Iemand ervaring met het Nederlandse veldbaanshop.
Ik heb daar twee maand terug een bestelling geplaatst en betaald via paypal. Ondanks enkele mails voor meer info aangaande de levering geen enkele reactie.

Erik.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

svvander

Citaat van: erik de noorman op 22 mei 2021, 00:23:49 AM
Iemand ervaring met het Nederlandse veldbaanshop.
Ik heb daar twee maand terug een bestelling geplaatst en betaald via paypal. Ondanks enkele mails voor meer info aangaande de levering geen enkele reactie.

Erik.

Ik heb er al een aantal zaken besteld, vrij snel ontvangen. Was vorig jaar. Maar ik heb een beetje het gevoel dat die niet echt aan updaten en mails doen. Staan zaken op de website van enkele jaren geleden.
Als ze niet meer reageren, zou ik het zo laten... voor hetzelfde geld zijn ze nu wel gestopt.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Is trouwens ook geen fysieke winkel enkel postorderbedrijf. Stonden vaak in Houten. (Maar ge kunt ze ook bellen... anders eens dat eens proberen?)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Stedahult

Drie weken terug nog een levering gehad
twee dagen na bestellen. Zou ff bellen met ze.
Mvh. Steef

Ronald

Ja, precies. Telefoonnummer staat pontificaal bovenaan hun site.

Rangeerduivel

Citaat van: erik de noorman op 22 mei 2021, 00:23:49 AM
Iemand ervaring met het Nederlandse veldbaanshop.
Ik heb daar twee maand terug een bestelling geplaatst en betaald via paypal. Ondanks enkele mails voor meer info aangaande de levering geen enkele reactie.

Erik.

Gewoon een geschil starten via PayPal, je zal verbaasd zijn hoe vlug ze zullen reageren,
Dat doen ze dan als een duivel in een wijwatervat!
Je kan dat geschil dan ook stoppen wanneer je zelf wil.....

;)

Ronald

Dat kan. Maar je kunt ook gewoon even bellen. Dat deden we lang geleden ook en dan werd het opgelost. Nu gaan we eerst klagen op fora, Facebook en waar dan ook zonder de klacht echt bij diegene neer te leggen waar hij hoort; de verkoper.

erik de noorman

Hier klaagt niemand enkel een simpele vraag over de ervaring met deze shop. Toch een bedenking waarom staat er een e.mail adres op de site als je daar niet op reageert. Ik heb al 4 beleefde mails gestuurd zonder een enkele reactie terug te krijgen. Ik heb vanmiddag op het nummer gebeld (direct bereikbaar) maar geen reactie. Ga dinsdag nog eens proberen en dan zien we wel.

Erik.

Stedahult

Ik snap je wel Erik, vanmiddag is een vriend van
mij in Aalborg even bij een winkel langs gegaan
voor mij. Bijna 500€ betaald maar steeds betaal
verzoeken blijven sturen en nergens op reageren
of de telefoon opnemen. Met veel excuses is het
nu onderweg naar NL. Normaal loopt het er netjes.

En ik snap ook dat geduld na 5 of 6 keer op is en
je daarna om ervaringen vraagt.
Mvh. Steef

erik de noorman

Opgelost maar het blijft toch een apart verhaal. Na 4 mails en een telefoontje die onbeantwoord bleven heb ik via mijn account dezelfde bestelling terug geplaatst. Bestelde goederen zijn in voorraad en onmiddellijk beschikbaar. Ik heb echter de bestelling niet afgerond door de betaling niet uit te voeren. Ik krijg de dag nadien een mail dat ik nog waren in mijn bestelmandje heb zitten maar dat de afronding (betaling) nog niet is gebeurd. Ik kan deze alsnog  afronden.
Ik beantwoord de mail dat ik nog een bestelling heb open staan van maart en reeds betaald via paypal maar nog niks ontvangen heb. De dag nadien krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd mits de bestelde artikelen niet leverbaar zijn uit Duitsland wegens corona. Op de site staat anders vermeld. Het geld zal worden terug gestort. Paypal heeft inderdaad een bericht gestuurd en het geld terug gestort.

Ik heb gisteren dezelfde goederen besteld bij Huider modelbouw en deze zijn van morgen geleverd. Dat is pas service.
Dit gaat niet over klagen maar een beetje respect naar een klant toe van veldbaanshop moet toch kunnen. Bovenstaande is het bewijs dat ze hun mails wel degelijk lezen maar niet de moeite nemen om te beantwoorden. Zijn de goederen niet onmiddellijk beschikbaar (ook al staat het anders vermeld op hun site) laat dat dan weten en dan had ik vermoedelijk meer geduld gehad.

Erik.

Ronald

Helemaal gelijk Erik.... niet netjes nu blijkt dat ze wel de mails lezen.

Havoc

Citaat van: erik de noorman op 28 mei 2021, 09:48:49 AM
Opgelost maar het blijft toch een apart verhaal. Na 4 mails en een telefoontje die onbeantwoord bleven heb ik via mijn account dezelfde bestelling terug geplaatst. Bestelde goederen zijn in voorraad en onmiddellijk beschikbaar. Ik heb echter de bestelling niet afgerond door de betaling niet uit te voeren. Ik krijg de dag nadien een mail dat ik nog waren in mijn bestelmandje heb zitten maar dat de afronding (betaling) nog niet is gebeurd. Ik kan deze alsnog  afronden.
Ik beantwoord de mail dat ik nog een bestelling heb open staan van maart en reeds betaald via paypal maar nog niks ontvangen heb. De dag nadien krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd mits de bestelde artikelen niet leverbaar zijn uit Duitsland wegens corona. Op de site staat anders vermeld. Het geld zal worden terug gestort. Paypal heeft inderdaad een bericht gestuurd en het geld terug gestort.

Raar verhaal inderdaad. En als ze enkel kunnen reageren als hun kassa niet rinkelt dan geeft dat niet veel vertrouwen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.