Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Een proper pikantje

Gestart door SuSke, 13 mei 2021, 17:03:11 PM

SuSke

Een vrouw uit New York reed door een afgelegen deel van Arizona toen haar auto pech kreeg.

Een indiaan (native American) te paard kwam langs en bood haar een rit aan naar een nabijgelegen stad.
Ze klom achter hem op het paard en ze reden weg.
De rit verliep rustig, behalve dat de Indiaan om de paar minuten een Ye-e-e-e-h-a-a-a-a uitliet! ' zo hard dat het weergalmde van de omringende heuvels en wanden van de kloof.

Toen ze in de stad aankwamen, liet hij haar afstappen bij het plaatselijke benzinestation en riep nog een laatste keer 'Ye-e-e-e-h-a-a-a-a!' en reed weg.

'Wat heb je gedaan om die indiaan zo opgewonden te maken?' vroeg de bediende van het tankstation.

"Niets," antwoordde de vrouw, "ik zat maar achter hem op het paard, sloeg mijn armen om zijn middel en hield de zadelhoorn vast, zodat ik er niet af zou vallen."

'Dame,' zei de bediende, 'indianen gebruiken geen zadels.

8) 8) 8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

chef garde


Ronald


PietB


Paulogic

Y-e-e-e-E-n-h-a-a-a-a-N-a-u-u
mvg,
Paul(ogic)