Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

GTF Excursies jaren 80

Gestart door factageklerk, 09 mei 2021, 13:51:00 PM

factageklerk

ik ben onlangs op Flickr ergen foto's tegengekomen van een excursie van GTF (Luikse vereniging dacht ik) van een fotorit op spoorlijn 29 Aarschot,Westmeerbeek,Morkhoven en dergelijke. Dus er moeten nog meer fotobeelden bestaan denk ik. Maar ik kan nergens een contact vinden hiervan, zonde ik zou heel graag daar meer foto's van terugvinden. Bestaat die vereniging nog, of zijn er misschien nog forumleden die destijds bij die rit in 1983 aanwezig waren.
 

guy holbrecht

Dit staat op de site van Febelrail

GTF : Groupement Belge pour la Promotion et l'Exploitation Touristique du Transport Ferroviaire
Activiteiten : uitstappen; speciale treinen; publicaties
Contactadres : Résidence'Les Mous'lis', quai Marcellis 11, bte 000, 4020 Liège
E-mail : exploitation.gtf@skynet.be
Website : http://www.gtf.be

PeterVG

Dat is de flickr site van Roelof Harmoen. Flickr naam: Ahrend01. Je kan hem een flickr mailtje sturen.
Zelf heb ik geen fotos van deze sectie van lijn 29. Wel van de sectie Herentals-Morkhoven. Die was langer in dienst.

factageklerk

Citaat van: PeterVG op 09 mei 2021, 14:33:47 PM
Dat is de flickr site van Roelof Harmoen. Flickr naam: Ahrend01. Je kan hem een flickr mailtje sturen.
Zelf heb ik geen fotos van deze sectie van lijn 29. Wel van de sectie Herentals-Morkhoven. Die was langer in dienst.

kan je die eventueel mij bezorgen indien mogelijk alstublieft? puur voor eigen gebruik, ik heb als kleine uk daar nog wel iets op weten rijden was in dienst tot 1986 als ik me niet vergis sectie Aarschot-Ramsel-Wesmeerbeek-Morkhoven is in 1988 als ik me niet vergis opgeheven en kort erna opgebroken
 


PeterVG


belgium - nmbs 210077 end of line morkhoven 22-01-94 by John Law, on Flickr

ADL rit, Engelse vereniging die in het verleden meermaals België bezocht per trein.