Nadenken in de zon liggend in het gazon met een biertje

Gestart door SuSke, 05 mei 2021, 15:21:29 PM

SuSke

Ik heb vandaag het gazon gemaaid, en daarna ging ik zitten en nam een ​​koud biertje.

De dag was echt heel mooi, en het drankje maakte diep nadenken mogelijk.

Mijn vrouw liep langs en vroeg me wat ik aan het doen was,
en ik zei: "Niets."
De reden dat ik 'niets' zei in plaats van 'gewoon aan het denken', is omdat ze dan zou hebben gevraagd: 'Waarover?'
Op dat moment had ik moeten uitleggen dat mannen diepe denkers zijn over verschillende onderwerpen, wat tot andere vragen zou leiden.

Ten slotte dacht ik na over een eeuwenoude vraag: is bevallen pijnlijker dan een trap in de edele delen krijgen?
Vrouwen houden altijd vol dat bevallen veel pijnlijker is dan een man die in het kruis getrapt wordt, maar hoe kunnen we dat weten?
Nou, na nog een biertje en wat zwaarder deductief denken, heb ik een antwoord op die vraag bedacht.
In het kruis getrapt worden is pijnlijker dan het krijgen van een baby, en hoewel ik het duidelijk niet echt kan weten, is hier de reden voor mijn conclusie:
Ongeveer een jaar na de bevalling zal een vrouw vaak zeggen: 'Het is misschien leuk om nog een kind te krijgen.'
Maar je hoort nooit een man zeggen: "Weet je, ik denk dat ik graag nog een trap in de kloten zou willen."

I rest my case.
Tijd voor nog een biertje. Dan misschien een dutje.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Metpetergaathetbeter

Maar je hoort nooit een man zeggen: "Weet je, ik denk dat ik graag nog een trap in de kloten zou willen."
Hoewel Masochisten ?  :-\

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Paulogic

Amai, om dat te proberen moet je toch een l.l zijn...
mvg,
Paul(ogic)

Herwig

#5
Rowan Atkinson weet er àlles van .

https://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/johnny-english-reborn-op-netflix/

( gewoon ter illustratie met dank aan netflix )