MODELSPOOR 2021 by MTD - Revanche op een verloren jaar

Gestart door SuSke, 04 mei 2021, 23:49:00 PM

SuSke



De kogel is door de kerk, de eerste contacten zijn weer gelegd, we vliegen er in.
Nu met de voortschrijdende vaccinaties en eindelijk een perspectief organiseren we terug onze jaarlijkse tentoonstelling in Edegem.

We zullen je hier verder op de hoogte houden van de deelnemers, waaronder weerom een aantal Europese en Belgische primeurs.

Daarnaast staan er natuurlijk een aantal gekende clubbanen op deze tentoonstelling.

Ook onze niet te versmaden 'fragmentwedstrijd' zal weerom een scala aan prachtige stukjes ten toon stellen.
Meer info in het daarover gestarte draadje.

En in zoverre het toegelaten wordt zorgen we voor de nodige natjes en droogjes in ons cafetaria.


Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

Datum staat 'geprikt' :) . Ik weet nog niet welke dag, of ik kom gewoon op beide dagen  :)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Alan On Track

Ik heb de tentoonstellingen gemist het afgelopen anderhalf jaar.
Mijn portemonnee de ruilbeurzen minder maar bon...
Modelbouw is een kunst

Ludwig

Oef, eindelijk nog eens een beurs .
Ik ga zeker nog eens langskomen.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

SuSke

Tentoonstelling  Ludwig, we zijn doelbewust tot nu toe geen beurs. Alleen een 2de hands stand van club materiaal en mogelijks een kleine stand van een trouwe en gezellige klein-serie-fabrikant en onze sponsor. We leggen echt de nadruk op "genieten van modelspoorbouw".

Wat niet in de lijst vermeld is, is dat we nog contact leggen met enkele mensen voor een aantal demo's.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

'k zal echt eens opnieuw in gang moeten schieten...
Met corona is de fut er wat uitgegaan.
Maar anders gaat het clubproject niet lukken vrees ik.
Maar we werken beter met korte deadlines.
Er zijn nog 6 maanden te gaan...

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Ludwig

Citaat van: SuSke op 05 mei 2021, 20:56:24 PM
Tentoonstelling  Ludwig, we zijn doelbewust tot nu toe geen beurs. Alleen een 2de hands stand van club materiaal en mogelijks een kleine stand van een trouwe en gezellige klein-serie-fabrikant en onze sponsor. We leggen echt de nadruk op "genieten van modelspoorbouw".

Wat niet in de lijst vermeld is, is dat we nog contact leggen met enkele mensen voor een aantal demo's.

Ja mijn foutje.
Kom zeker eens langs . ;)
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

SuSke

Edit in startbericht:

Link naar info over fragmentwedstrijd bijgevoegd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

Oufti!

Luc

Oufti!

Jappy

Klinkt leuk! Ik ben vrij de zondag, ik kom wel even langs  ;D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Michael

wat zijn de mogelijkheden ivm parkeren? Kan dit in nabijheid van de hal?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Er is een parkeergelegenheid op het plein voor de kerk op 100m van de zaal.
Je kan gewoon in de straat voor de zaal parkeren.
Het is en blijft natuurlijk wel in een woonzone, maar we hebben tot nu toe nog nooit iemand gehad die vond dat ie veel te ver weg moest parkeren.

https://www.google.com/maps/place/Hangar+27/@51.166752,4.4278301,317a,35y,90h/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47c3f0c6ed5e5a2b:0xfe253c089c128e4c!8m2!3d51.1667043!4d4.4287747
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#13
of hij moet naar huis gereden zijn  ;D ;) Een beetje vroeg gaan doet wonderen ........



Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 september 2021, 20:57:52 PM
of hij moet naar huis gereden zijn  ;D ;) Een beetje vroeg gaan doet wonderen ........

Ik zie wel als ik kom waar ik kan parkeren en ik ga er niet speciaal vroeg voor komen ik woon niet om de hoek (200 km enkel)

Frans bedankt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154