Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Zaterdag BBQ?

Gestart door gardevil, 04 mei 2021, 17:02:55 PM

gardevil

MANNEN organiseren BBQ op WhatsApp:

Onderwerp: BBQ
Man 1:  Hé jongens, wanneer gaan we barbecueën?
Man 2:  Donderdag om 20.00 uur in het huis van "Man 9"
Man 1:  Oké, wat nemen we?
Man 9:  Ik koop het vlees en de drankjes, dan splitsen we.
Man 5:  Ok
Man 1:  Ok
Man 3:  Ok
Man 2:  Ok
Man 4:  Ok
Man 6:  Ok
Man 7:  Ok
Man 8:  Ok
Man 10:  Ok
Man 11:  Ok
Man 12:  Ok
Man 13:  Ok
Man 14:  Ok
Man 15:  Ok
EINDE VAN DE CONVERSATIE
VROUWEN organiseren BBQ op WhatsApp:
Onderwerp: BBQ
Vrouw 1:  Hoi allemaal, wanneer gaan we afspreken en barbecueën?Vrouw 2:  donderdag om 20 uur?Vrouw 3:  Waar?Vrouw 2:  Ik weet het nietVrouw 4:  Waar meisjes?Vrouw 4:  Als je wilt kun je bij mij komenVrouw 2:  Zou het niet beter zijn om naar een restaurant te gaan?Vrouw 5:  Nee, thuis is beter, dan besteden we niet zo veel en hebben meer tijdVrouw 2:  Oké bij mijVrouw 3:  OkVrouw 5:  OkVrouw 4:  OkVrouw 6:  Oké? Restaurant of thuis?Vrouw 2:  ThuisVrouw 7:  RestaurantVrouw 2:  Laten we dan naar het huis van vrouw 4 gaanVrouw 3:  Oké, wat nemen we?Vrouw 8:  Weet iemand hoe je moet barbecueën?Vrouw 2:  ???Vrouw 6:  Wat gaan we kopen?Vrouw 2:  Laten we een lijst makenVrouw 8:  OkVrouw 4:  Een beetje vlees en salade, wat denk je ervan?Vrouw 5:  Nou, ik ben op dieet, dus ik ga alleen sla en tomaten etenVrouw 2:  Oké dan?Vrouw 1:  Ik zal een lijst maken en iedereen zegt wat ze kunnen brengenVrouw 2:  Griekse saladeVrouw 3:  QuinoaVrouw 4:  Worst en aardappelenVrouw 5:  Sla, tomaat en wat groenten voor een andere saladeVrouw 1:  Oké, hoeveel?Vrouw 6:  Ik weet het nietVrouw 2:  5 worsten?Vrouw 2:  Wie eet worst?Vrouw 2:  Ik nietVrouw 5:  Ik nietVrouw 7:  Ik nietVrouw 3:  Ik nietVrouw 4:  Ik nietVrouw 8:  Ik nietVrouw 1:  Oké, dan koop ik geen worstVrouw 2:  Maar jij, vrouw 4, waarom zei je dat je worst ging kopen als je het niet eet?Vrouw 4:  Omdat ik me in de schoenen had geplaatst van iemand die worst eetVrouw 1:  Ok, dan geen
Vrouw 1:  satés en steak, 1 kilo en 1 kilo, oké?Vrouw 7:  Het lijkt kleinVrouw 1:  Hoeveel dan?Vrouw 2:  Ik weet het nietVrouw 2:  Meisjes? Wat denk je?Vrouw 8:  Ik denk dat het een halve kilo is per persoonVrouw 4:  Hoeveel zijn we?Vrouw 1:  Ik weet het niet. Meisjes, bevestig wie er gaatVrouw 2: 
Vrouw3:  IkVrouw 5:  IkVrouw 6:  IkVrouw 7:  IkVrouw 8:  IkVrouw 9:  IkVrouw 10:  IkVrouw 11:  IkVrouw 4:  Wanneer is het?Vrouw 2:  donderdag?Vrouw 4:  Ik kan dan nietVrouw 2:  Wat een pech, we hebben dan dus geen locatie?Vrouw 4:  Sorry meiden, de herinnering voor deze afspraak ging netVrouw 1:  Welke andere woning is beschikbaar?Vrouw 8:  Hoeveel zijn we?Vrouw 2:  10Vrouw 3:  Het past niet in mijn huisVrouw 5:  Ook de mijne nietVrouw 6:  Ook niet in de mijneVrouw 7:  Veel minder in de mijneVrouw 8:  Ook de mijne nietVrouw 9:  Ook niet de mijneVrouw 10:  In de mijne kan het ... maar ik heb stoelen nodig, kan iemand meebrengen?Vrouw 2:  Vrouw 11 heeft een stoelverhuurwinkel, die ze kan meenemenVrouw 5:  Maar ze antwoordt niet, ze moet aan het werk zijnVrouw 9:  Ik eet geen worstVrouw 2:  We moeten nog een locatie vindenVrouw 12:  Sorry meiden, ik pak net de telefoon, wat is er gebeurd?Vrouw 2:  We zijn nog op zoek naar een locatieVrouw 12:  Kom naar mijn huis, geen stressVrouw 2:  Ok, uitstekendVrouw 12:  Wacht ... welke dag?Vrouw 2:  donderdag om 20.00 uurVrouw 12:  Huummmmm dat compliceert de zaken ... kan het woensdag zijn?Vrouw 2:  PrimaVrouw 2:  Zelfde tijd?Vrouw 2:  Ja?Vrouw 3:  Ik kanVrouw 4:  Ik kanVrouw 5:  Ik moet Gabi naar het huis van haar grootmoeder brengen, maar ik kan later gaan nadat ze in slaap is gevallenVrouw 8:  Oké.Vrouw 9:  Ik kanVrouw 6:  Ik kanVrouw 7:  Ik kanVrouw 11:  Ik kanVrouw 2:  Klaar, woensdag bij vrouw 12 thuis.Vrouw 3:  JaVrouw 1:  Meisjes, even terugkomen op de BBQ... koop ik een halve kilo per persoon?Vrouw 8:  JaVrouw 1:  Ok, ik zal Pieter vragen om te kopenVrouw 2:  Ok ... en wat gaan we doen met drankjes?Vrouw 3:  Iedereen neemt wat ze drinken en dat is allesVrouw 9:  Ik kan het niet omdat ik direct van mijn werk gaVrouw 6:  Nou, vrouw 1 kan maar beter alles kopen en later een tikkie sturenVrouw 1:  Meisjes, ik kan niet alles kopen, helpt iemand me een handje?Vrouw 6:  Ik zal helpen, wat drinken jullie meisjes?Vrouw 2:  Cola ZeroVrouw 4:  WaterVrouw 5:  SapjeVrouw 6:  Spa roodVrouw 9:  Water met een smaakjeVrouw 3:  Meisjes, kunnen we Peach Ice tea kopen?Vrouw 8:  Laten we naar een restaurant gaan meiden, dat is minder moeiteVrouw 2:  Ik denk het ookVrouw 4:  Ik ookVrouw 6:  Ik ookVrouw 7:  Ik ookVrouw 9:  Ik ookVrouw 11:  Ik ookVrouw 12:  Ik ookVrouw 1:  Ahhh meiden, ik heb Pieter al gestuurd om alles te kopen, we moeten bbqenVrouw 2:  Uhh onzin ...Vrouw 4:  Ik wil water, maar het moet Bonaqua zijn die minder natrium bevat, dan krijg ik geen opgeblazen gevoelVrouw 1:  Meisjes, kunnen we organiseren alstublieft ??? ??Vrouw 2:  OkVrouw 6:  OkVrouw 4:  OkVrouw 9:  OkVrouw 5:  OkVrouw 8:  OkVrouw 11:  Ik eet ook geen worstVrouw 5:  (stuurt een ketting) Meisjes ... deel alsjeblieft ... De hond heet BOB ... hij is gisteren verdwaald bij het station, als iedereen samenwerkt, kunnen we hem vinden en terug naar zijn baasjes brengen ... Ze moeten ziek ongerust zijn 😭
Vrouw 6:  Ja, arme BOBVrouw 9:  BOB is prachtig !! Welk ras is hij?Vrouw 5:  Ik weet het niet ... heb dit op mijn yogagroepVrouw 2:  Maar kent je de eigenaren?Vrouw 5:  Nee, maar ik had medelijden met BOBVrouw 1:  Pieter belde me vanuit de slagerij en zei dat ze geen steaks hebben, wat moeten we dan halen?Vrouw 2:  Ik heb liever chorizo steakVrouw 4:  Ik ookVrouw 1:  Meisjes, we kunnen meteen beslissen want Pieter gaat me vermoorden, hij staat bij de slagerij op ons te wachten om te beslissenVrouw 6:  Ik vind het oneerlijk dat het altijd zo gaat, het zijn altijd dezelfde die alles organiseren en niemand anders voelt zich geroepen om iets te doenVrouw 10:  Hallo meiden, ik ben net wakker en ik heb 369 berichten in onze groep, wat is er gebeurd?Vrouw 3:  Zal ik je vertellen...
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

chef garde

Gelezen en goedgekeurd!

mardig23

Mvg Karl

ACFI

Alsof mannen dat ook niet kunnen.

Kijk eens in de draadjes MSM Lok 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 ...

ACFI

evan

Citaat van: ACFI op 04 mei 2021, 17:22:06 PM
Alsof mannen dat ook niet kunnen.

Kijk eens in de draadjes MSM Lok 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 ...

ACFI

Dat zijn geen mannen  8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

gardevil

Citaat van: ACFI op 04 mei 2021, 17:22:06 PM
Alsof mannen dat ook niet kunnen.

Kijk eens in de draadjes MSM Lok 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 ...

ACFI
Ik moest inderdaad bijna onmiddellijk aan het forum hier denken ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Havoc

Pffft. Nog nooit een meeting met managers gehad?  Als ik moet kiezen dan liever een met madam managers dan venten. Die kunnen een knoop doorhakken en ervoor gaan. Allé, toch bij mij op het werk.

Vandaag nog. Jongens toch... Wat een gelul. Maar geen een van die zeveraars die de goeie vragen stelt. En als je ze zelf stelt dan krijg je een hoop BS waar zelfs onze ministers nog wat van kunnen leren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

mardig23

Goed lezen jongens!

Onderwerp: BBQ!

Antwoord: OK :P 8)
Mvg Karl

Alan On Track

Beetje teleurgesteld bij het lezen van de titel van dit draadje

Dacht even dat ik uitgenodigd werd voor een BBQ  :'( :'( :'(  :P
Modelbouw is een kunst

SuSke

Ik zoek nog altijd achter de identiteit van "man 9"  ??? ??? ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

gardevil

Citaat van: SuSke op 05 mei 2021, 13:32:24 PM
Ik zoek nog altijd achter de identiteit van "man 9"  ??? ??? ???
Hoe bedoel je Suske? Ben jij dat dan niet?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Ronald


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw