Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

In de Carrefour

Gestart door gardevil, 30 april 2021, 15:22:44 PM

gardevil

Wat ik gisteren  weer mee maakte 🤪
Sta ik in't Carrefour'ke bij de kassa in de rij 1,5 meter afstand. Staat er toch wel een leuk meisje van een jaar of 28 voor me in de rij die behoorlijk zomers gekleed is. Leuk strak jurkje.
Ja en na al die quarantaine & Lockdown betrapte ik mezelf erop dat ik een beetje zat te kijken.Het meisje in kwestie had dat ook door en vroeg aan mij : "Ja? Is mijn outfit goedgekeurd?
Ik keek wat geschrokken op 😬en antwoordde met een beetje gestotter: "Ja zeker , ziet er leuk en zomers uit!".Waarop ze weer zegt "Dank je wel! " en ze komt iets dichterbij en zegt vervolgens zachtjes: "Vandaag heb ik mijn sokken gematcht met mijn slipje.."
Ik denk bij mezelf: "Wat een lomp kind , ze heeft niet eens sokken aan!"
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Murphy

Ik zou zeggen;

"Echt???  Dat moet je prachtig staan. Laat eens zien  ;) :) :) :) :)

Jammer genoeg nog niet meegemaakt bij mij op het werk. (werk nochtans in de Carrefour)  >:( >:( >:( >:(
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Metpetergaathetbeter


Havoc

Waarom overkomt het mij nooit zo'n jongedame te ontmoeten?  :(
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

goed kijken hé Johan !  ;)

Metpetergaathetbeter

Heel lang geleden toen wij in de GB Super aan de slag waren op de Martelaarslaans (rechttegenover BRT radio) in Gent, niet eens zo ver van de camping van de Blaarmeerschen dan zagen wij dat alle dagen met name die Nederlandse dames die het schijnbaar allemaal veel te warm hadden gedurende de zomermaanden ! Die vergaten ook vaak dat gematchte slipje en bh aan te trekken met hunne OUTfit. En vaak was die meer OUT dan fit !

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 april 2021, 16:33:03 PM
goed kijken hé Johan !  ;)

Héél lang geleden dat ik er nog een gezien heb met iets anders aan dan een jeans of zo'n slaapkleed.

Maar als ik het hoor gaat dat beter zijn als ik terug in het Gentse mag gaan werken!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

zoals geschreven vroeger, ik kom er niet meer ondertss is het een ander warenhuis geworden en of die Hollandse gezonde meiden er nog komen ? Misschien ondertss komen nu hun dochters of kleindochters dat zal ondertss beter zijn!

Trouwens had ik toen een collega die anders ook al de meiskes graag zag, die liep toen zo te gapen dat hij op 2 tafels terecht kwam/struikelde met een een hoop espadrilles en andere keer kreeg hij de branddeur waar hij door de venster ook stond te gapen vol in het gezicht !

Metpetergaathetbeter

#8
dat was lang/voor het naaktstrand in Middelkerke, eerlijk gezegd hoefden wij toen zelfs daarvoor niet naar de zee te gaan zo weinig textiel  ;D

Havoc

Al eens langs het naaktstrand in Bredene gewandeld? Denk dat je beter in de Carrefour in de rij kan gaan staan... Eerlijk gezegd, daar steek ik een tandje bij om voorbij te zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Havoc op 30 april 2021, 20:45:22 PM
Al eens langs het naaktstrand in Bredene gewandeld? Denk dat je beter in de Carrefour in de rij kan gaan staan... Eerlijk gezegd, daar steek ik een tandje bij om voorbij te zijn.
oei ik verwarde de plaats van dat naaktstrand met dat die (als tweede)op stapel staat !

Decapod

Ik mag niet kijken van mijn vrouw  :-[ Thans ook ooit vakantiewerk gedaan in de Carrefour ... en als ze al eens geen sokken aanhadden, waren het altijd van die dikke mannen met een natte snor en patersandalen, pfffff.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Metpetergaathetbeter

tja leven kan al ne keer tegenzitten hé ? ;D  ;)

Havoc

Als ze dan ook zo'n paterspij aanhadden viel dat nog mee :)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Decapod

Neeje, training en bouwvakkersreet met haar  :o  . Dik tegenzitten is dat ... . En als je dan weet hoe ze zo'n natte snor hier noemen. Ik moet er geen tekeningske bij maken zeker ...  ;D ;D ;D
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.