Roco HLD60 proto H0 met zinkpest ? Definitief bestellen.

Gestart door eve, 30 april 2021, 10:02:08 AM

eve


by Erik Verleysen on Flickr

Waarvoor ?
Roco HLD60 proto H0, alle modellen en varianten, ook wisselstroom, waarvan een aandrijf draaistel is aangetast door zinkpest.


by Erik Verleysen on Flickr

Wat ?
In 3D-CAD ontworpen en geprinte prothese. Prototype is gemaakt en getest. Definitieve versie met aanpassingen en verbeteringen. (Foto toont definitief ontwerp in ontwikkeling)


by Erik Verleysen on Flickr

Nodig.

[/url]
by Erik Verleysen on Flickr

Deze onderdelen moet je recupereren. Voor de schroefjes linksonder op de foto worden andere, langere meegeleverd. De handleiding beschrijft ook een mogelijkheid om gebroken zinkpest onderdelen uit de draaistel zijwanden en tandwielen te verwijderen.

AC.
De AC modellen zijn uitgerust met een afwijkende bodemplaat in kunststof die niet door zinkpest kan worden aangetast. Deze past op de aangeboden prothese.
Als ze beschadigd zou zijn, ze is nog leverbaar via de "Ersatzteile"-service van Roco.


by Erik Verleysen on Flickr

Levering en leveringstermijn.
De geproduceerde onderdelen worden gecontroleerd op passen en fouten. Een handleiding wordt bijgevoegd. De leveringen worden voorzien in de tweede helft van juni.

Prijs : 19 €/stuk. Verzending en verpakking : 6 € per zending in België.

Ik moet er geen winst op maken, maar onkosten en investeringen zag ik graag vergoed.
Ik laat maar dat aantal stukken maken dat besteld is. Geen overschot.
Hou er rekening mee dat 1 enkel stuk apart laten maken en opsturen ca. 45 € kost !

Dit is dus een oproep om definitief te bestellen via erik . verleysen @ gmail . com (spaties verwijderen) met vermelding van naam, adres en het gewenste aantal.

De bestellingstermijn wordt afgesloten op dinsdag 4 mei 2021.

Met vriendelijke groeten,
Erik.


SuSke

Citaat van: eve op 30 april 2021, 10:02:08 AM
De bestellingstermijn wordt afgesloten op dinsdag 4 mei 2021.

Erik, zou je de eventueeel geïnteresserden niet iets meer tijd geven dan 4 dagen om hun bestelling te doen.

Ik durf er om te wedden dat de meesten hun locomotieven nog moeten nakijken en dan beslissen om deel te nemen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eve

Suske,

Indien de vraag uit het niets zou komen, zou een langere termijn aangewezen zijn.
Nu is het zo dat een vraag tot voorlopige bestelling reeds enkele tijd geleden is gelanceerd.
Belangstellenden hebben daar gepast op gereageerd, waarvoor dank.
Daarom denk ik dat deze termijn redelijk is.

Met vriendelijke groeten,
Erik

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D