Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 213

Gestart door Michael, 25 april 2021, 18:57:57 PM

Michael

Op de site van modelspoormagazine nog niet te  vinden wanneer MSM verschijnt 29 april of 6 mei?
Luc jij kan vast uitsluitsel geven.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Geert

Volgens de site 30 april,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Citaat van: Geert op 25 april 2021, 21:10:16 PM
Volgens de site 30 april,

Geert
Klopt! Hij komt er aan.
Morgen meer info...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

#3
Zoals jullie weten kan je elke maand een MSM kallender met mooie foto vinden op de MSM homepagina, deze kan je afprinten en daar staat meestal de volgende datum op waarop MSM uitkomt.  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

helaas moeten we nog altijd in een oud nr bladeren ....... pas op het was toen ook z'n nummer !

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI

Citaat van: Geert op 26 april 2021, 09:24:54 AM
Zoals jullie weten kan je elke maand een MSM kallender met mooie foto vinden op de MSM homepagina, deze kan je afprinten en daar staat meestal de volgende datum op waarop MSM uitkomt.  ;)

Geert

In de kalender voor mei is er wel een foutje geslopen...

Het nummber 213 verschijnt op vrijdag 28 mei. Ik vermoed dat hier nummer 214 bedoeld is.

ACFI

doomslu

Bedankt voor de opmerkzaamheid. Ik zal vragen om het aan te passen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: Michael op 25 april 2021, 18:57:57 PM
Op de site van modelspoormagazine nog niet te  vinden wanneer MSM verschijnt 29 april of 6 mei?
Luc jij kan vast uitsluitsel geven.

Je kan die verschijningsdatum ook steeds nalezen in het vorige nummer, op de pagina met de inhoudstabel onderaan de gegevens van de uitgever, drukker,... ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#9
hier zat hij al in de brievenbus....heel eventjes ....
fraai artikel dat dat wagentje dat net geen icoon werd....maar bijna
2cv, Kever en Fiat 500 blijven/bleven net een trapje hoger staan....
hoewel de Golf,Dyane.Kadett.R5 en de Corolla even graag bovenaan zouden willen staan.....Vergeten we dan nog even de Jeep, Landrover, Mehari en dat andere iconisch en vergeten wagentje uit de '70 de Buggy (Van Clee, Apal,... ).Wat was ik toen gek van zo'n open levensbeschouwing !
Tal van interessante zaken, die thuisbaan, .....wordt leesvoer voor deze avond !

Floris wat zou één van deze of zelfs ander merk leuk ogen op je baan.....naast al die (fraaie) troosteloosheid op je baan https://topgear.nl/autonieuws/volkswagen-buggy-geschiedenis/    https://www.autoscout24.nl/lst/volkswagen/buggy/se_2 't zijn er nog meer dan ik dacht

Thommy

ook ontvangen. snel even wat zitten lezen.
top
Greetz

Thommy

trainspottingjr

ook hier het nummer het ontvangen en in de voormiddag even doorgelezen.

Weer een aardig leuk nummer om in weg te duinen  ;) ;)
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

doomslu

In het artikel over de Vectrons staan heel wat foto's van forumleden, waarvoor dank aan de fotografen!
En dank aan 'onze' Dries hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

best wel leuk - echt -  om eens iets over vectrons en traxxen te lezen, maar hoe hard Guy ook probeert... het zal toch bij lezen blijven  8)  Was het maar voor eeuwig 1992 gebleven  ::)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

erik de noorman

Buiten de praktijkartikels vind ik het een van de zwakkere nummers. Op de reportages van Emmanuel begint ook sleet te zitten. Niemand gaat betwisten dat Emmanuel een van de grootste kunstenaars is op gebied van modelbouw maar variatie op variatie op een thema (onderwerp) gaan mij persoonlijk wat vervelen.

Erik.