Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Namen noemen

Gestart door tonycabus, 01 november 2006, 01:38:42 AM

EricVW

De ouderdom speelt geen rol,het is  de ondervinding op spoorgebied dat we elkaar daarmee kunnen helpen, dat maakt onze hobby zoveel mooier;
Eric

EricVW

Mijn gebrukersnaam zou ik willen inkorten,
naar Eric VW
Maar het lukt mij niet?
Zo een lange naam het staat vol
Eric VW

Gerolf

Ik denk dat alleen een administrator dit voor je kan doen, Eric.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

treindumping

VW  dat heb ik nog gehoord de laatste tijd [:p]

Havoc

Daaraan zie je dat een korte alias en gewoon je naam onder de post zetten niet alleen simpel is maar ook practisch.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Waarop slaat die "SA #132" in je handtekening eigenlijk, Johan?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loco

Eric, maak gewoon een nieuw account aan. Ik vermoed trouwens dat er nog meer zijn die dit doen. En daar is verder niets verkeerd mee. Alleen wordt je teller (aantal berichten) terug op 0 gezet.
Loco

EricVW

De stationschef is ook niet al te vriendelijk.
meneer info???
Ik vroeg hoeveel het gaat kosten.
En kreeg als antwoord, twee keer de helft??
Zijn dat de stationschefs??
Eric

Havoc

citaat:
Waarop slaat die "SA #132" in je handtekening eigenlijk, Johan?


Niet eerder gezien Gerolf. Awel, dat is een gevolg van een ander forum. Op mylargescale is er een sectie over live steam. Daar heeft ooit eens iemand zichzelf uitgeroepen tot "Steam-Aholic". Allemaal z??r ernstig uiteraard [:o)]. Gevolg is dat de meesten die met stoom bezig zijn zichzelf uitgeroepen hebben tot steamaholic. Het nummer is vrij te kiezen als het nog vrij is tenminste. De enige voorwaarde tot toetreding is gek zijn (van machines die werken op echte stoom). Er is zelf ooit een poging geweest een logo te ontwerpen etc. CORRECTIE: er is een logo en badge. In totaal lopen er zo'n 161 stuks rond volgens de laatste stand van zaken.

Ik gebruik het nummer echter enkel op forums die iets met treinen of stoom te maken hebben.

citaat:
Ik vroeg hoeveel het gaat kosten.
En kreeg als antwoord, twee keer de helft??


En is dat niet correct misschien?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Havoc

Daar heeft ooit eens iemand zichzelf uitgeroepen tot "Steam-Aholic". Allemaal z??r ernstig uiteraard [:o)]. Gevolg is dat de meesten die met stoom bezig zijn zichzelf uitgeroepen hebben tot steamaholic. Het nummer is vrij te kiezen als het nog vrij is tenminste.
Ah bon ...

Zullen we ons hier BTA "Belgische-Treinen-Aholic" gaan noemen? Mag ik alvast # BTA 001 reserveren [:o)] [?]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Allee voor mij dan BTA 051 naar het type nummer van een van kleine stomers bij de NMBS.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

T03

Reserveer BTA T03 voor mij.[;)]
Marc.
"I have a train riding in my brain"

Havoc

Zo is dat daar ook begonnen...[B)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

n/a

Ik heb mijn profiel nog eens bekeken. Sommige velden snap ik niet. Was is AIM - ICQ en YAHOO IM ??? Zijn dat Belgische uitdrukkingen of is mijn algemene kennis conmpuitekunde gewoon te gering?
En hoe werkt een handtekening?

Groeten, leeuwtje.

Gerolf

Die letterafkortingen zijn chatbox-achtige programma's, zoals Windows Messenger.
Een handtekening is een vast stukje tekst dat je onder elk gepost bericht kan laten verschijnen. Sommigen (zoals ikzelf) zetten daar ook een link in.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw