Namen noemen

Gestart door tonycabus, 01 november 2006, 01:38:42 AM

eric

Ahaa, vandaar dat die niks zegt[:D][:D][:D]

loebaske

Is dat ook nen Pool [:D][:D]
is maar dat diene van op het werk ook zo noemt...
en het is nen Pool [:D][:D][:D]

Riny

Persoonlijk vind ik het ook prettiger wanneer ik het idee en gevoel heb naar een persoon toe te reageren.
Met regelmaat kijk ik, voordat ik een reactie geef, in het profiel van de vragensteller.
Staat daar dan alles verborgen dan weiger ik om een reactie te geven.

Als wij met z'n alle lid zouden zijn van een modelspoorclub zouden wij ook elkaars naam weten, toch minstens een voornaam.
Wie niets te verbergen heeft dient gewoon openheid van zaken te geven al mag dat uiteraard met beperkte openheid.

DWL

Beste Riny,
Met alle respect voor uw mening, er zit veel waarheid in, maar ik denk dat uw profiel ook niet helemaal juist is.
Je foto en dan als leeftijd, 13,wat is er nu correct (ik denk de foto, althans volgens je website, de leeftijd moet dan 53 worden)

Sorry, kan gewoon een typfoutje zijn, begrijpelijk.

Groeten,

Lucien
Lucien

ERVIN

Zo is dat Bert (B-Modelbouw)maar iedereen die zich aanmeldt zonder zijn naam in te vullen krijgt een vriendelijke mail van de Admins om eerst zijn naam in te vullen, zolang dat niet in orde is kan hij niet op het MSM-Forum, en ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat sommige halsstarrig weigeren om hun naam in te vullen, dus geen activering van hun account, al glippen sommige soms door de mazen van het net, maar die komen vroeg of laat wel in het vizier hoor.


kasteel

Ik denk dat die leeftijd van 13 jaar een software probleem is op het forum - kan er eens iemand van de admins dit nakijken [8)]
Misschien ook de leeftijd ( enkel geboortejaar)  en woonplaats verplicht maken om in te voeren - zou denk ik soms heel wat frustraties kunnen voorkomen
Jan

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw
Ik ben reeds verantwoordelijk voor meer dan 500 moorden, en iets minder treinongelukken in H0 [:o)], maar loop nog steeds rond zonder strafblad.
Ik ben een Psychopaat die denkt dat die God is, en cre?er en eigen wereld in 1/87 [:o)], maar iedereen laat me begaan.



De geheime Preiser-politie is je op het spoor...Watch your back [:D][:D]
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw
Ik ben een Psychopaat die denkt dat die God is, en cre?er en eigen wereld in 1/87 [:o)], maar iedereen laat me begaan.
Mis, Bert, WIJ houden je in de gaten [;)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door kasteel

Ik denk dat die leeftijd van 13 jaar een software probleem is op het forum - kan er eens iemand van de admins dit nakijken [8)]
Misschien ook de leeftijd ( enkel geboortejaar)  en woonplaats verplicht maken om in te voeren - zou denk ik soms heel wat frustraties kunnen voorkomen
Jan

Het is niet echt een softwareprobleem. Als je goed de instructies lees en volgt (en dus alles in de juiste volgorde doet) dan slaag je er wel in om de juiste leeftijd in te geven. Maar, toegegeven, het kon eenvoudiger...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Riny

citaat:
Geplaatst door DWL

ik denk dat uw profiel ook niet helemaal juist is.
Je foto en dan als leeftijd, 13,wat is er nu correct (ik denk de foto, althans volgens je website, de leeftijd moet dan 53 worden)



Beste Lucien,

Wat je hier aangeeft dat klopt.
Maar op de een of andere manier wil dat niet lukken om dit op een goede manier er in te plaatsen.
Ik neem je reactie totaal niet kwalijk, het is een begrijpelijke reactie n.a.v. mijn berichtje.
Maar voor mij onmacht.[;)]

Het zou vreemd zijn mij op mijn site en eigen forum wel openlijk te zijn mijn persoons en op eventuele andere fora's niet.

Ik zal het nog eens proberen, wie weet lukt het nu wel.[:)]

Riny

Nou, nou..............

Mijn postzegel plaatsen is dan toch met veel moeite gelukt.
Alleen mijn leeftijd ??????????????
Ik word alleen maar jonger dus dit zal zeker wel een probleem zijn in het forumsoftwarepakket.

Ik hoor er wel van als de optie echt werkt.

Voor iedereen die mijn leeftijd wil weten en een kaartje toe wil zenden: Geb. Datum: 17-09-1954
Via mail kan men mijn adres opvragen voor het verzenden van de kaarten, hahahahahaha.[:D][:D]

doomslu

Voil? Riny, het is mij wel gelukt. [;)]

Hoe werkt het ?
Je gaat in je profiel en klikt op het icoontje "geboortedatum". In het pop-up venstertje selecteer je maand "september" en jaar "1954". Dan klik je op accoord. Vervolgens klik je op de dag "17" en het venstertje sluit zich. In je profiel hoef je enkel nog op "verstuur" te klikken.

Ik hoop dat het bij jullie ook zo werkt...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Riny

YES (Dat is Engels)
Het is nu wel gelukt.
Dat klikken op de 17de had ik dus niet gedaan.
Maar nu is mijn profiel volledig als het goed is.[:D][:D][:D]

Klaas Zondervan

Nou Riny, je staat er fraai op.
Ik heb zojuist ook mijn leeftijd ingevuld. Ging met wat haperingen. Ik vind het wel een beetje maf dat je dat in twee etappes moet doen. Als je probeert om alles in ??n keer in te vullen blijft het geboortejaar op 1995 staan, en wordt je dus vanzelf 13.[8D]

Riny

Hoi beste Klaas,

Dank je wel voor het compliment, hahahahaha.
Je hebt inderdaad gelijk dat het omslachtig gaat betreffende de geboortedatum invul-capriolen.

Of zou het aan ons liggen?? [:D]

P.s. Heb jij je postzegel er op opgeplakt?
Ik zal eens gaan kijken.

Edit: Nou, Klaas dat valt mij tegen dat jouw postzegel er niet opstaat.
Of hielden de pixels het niet vol om alles bij elkaar te houden? [:D][:D]