Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

vlaamse minister stopt met vlaamse uitzendingen op BVN

Gestart door stoomlokje, 15 april 2021, 17:45:41 PM

stoomlokje

vlaamse minister van media ( wie is dat ook weeral ?) stopt met vlaamse uitzendingen op BVN.
LAP,
nu kunnen we alleen nog nieuws krijgen via door de politiek gekontroleerde TV zenders.
Als ze het i-net eruit gooien , wat regelmatig nogal eens gebeurt, weten we niets meer.
Lang leve het dictatoriaal België >:( >:(

evan

Je kan ook gewoon niet kijken en ondertussen gelukkig verder leven... 

Als je de krant niet leest ben je niet geïnformeerd.  Lees je de krant wel, ben je verkeerd geïnformeerd  ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bellejt

ze hebben daar geen vriendje in beheerrraad dus kost het geld en mag dat vervallen.Is de nieuwe mentaliteit van de graairegering in belgie.Gooien met miljarden die ze niet hebben en belgen in het buitenland tellen niet meer mee want die leveren niks op voor hun wedde

Floris

....en dan zit ik hier maar t VRT-nieuws te kijken omdat het nederlandse van zo'n basisschoolniveau (inclusief uitgebreid sensationeel geraas wie er nu weer wie met een plastic schepje op zn kop geslagen heeft in de zandbak in de pauze) is tegenwoordig... t zijn barre tijden.

Havoc

Dit is misschien de babbelhoek, maar ik kan van geen kanten volgen. Misschien omdat ik bijna nooit een krant lees, amper naar de "vlaamse" tv kijk en zeer waarschijnlijk omdat het mij geen **** meer interesseert.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Floris

maar hoe weet je dan waar je je allemaal druk over moet maken terwijl je er niet veel aan kan doen?

Havoc

Je leest forums....

Zijn genoeg dingen om me druk over te maken zonder de krant te lezen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

gardevil

Citaat van: Floris op 15 april 2021, 20:15:30 PM
maar hoe weet je dan waar je je allemaal druk over moet maken terwijl je er niet veel aan kan doen?
Floris, druk maken??

Gewoon lekker kijken en voor jezelf uitmaken dat alleen dingen die je kan veranderen nog waard zijn om voor te vechten.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

nogal een geluk dat je ((on)zin hier kwijt kunt hier in Belgie, want er zijn heel wat landen waar je veel meer reden tot klagen hebt !