Onbeladen containerwagons

Gestart door Stef71, 11 april 2021, 10:58:10 AM

Stef71

Medespoorders,
Tot op heden heb ik er nog gene tegengekomen, maar zijn er ook onbeladen containerdraagwagens in H0 op de markt gekomen?
Aangezien ik er nog gene heb opgemerkt denk in dar ze onbestaande zijn . Aangezien er genoeg losse containers te koop zijn in H0 waarom dan ook geen onbeladen containerwagens uitbrengen .....

Metpetergaathetbeter

#1
wat jij vertelt is eigenlijk ook niet echt waar.....Op 2de hands, ebay, beurzen vervoer(modelauto's/vrachtwagens),........vind je geregeld onbeladen wagons die aangeboden worden door mensen die .........................CONTAINERS/vrachtwagens collectionneren (en enkel die houden en noodgedwongen de wagons verkopen.

Hier en daar wordt geregeld door iemand uit het Zottegemse dacht ik zo'n wagons vaak aan een leuke prijs (lees correcte prijs)aangeboden.
Misschien die contacteren en misschien eens afspreken om samen jullie beiden collectie(en er beiden profijt uithalen) te vergroten en de mogelijkheden van andere wagons(voor U) aanzienlijk te verhogen ?

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

is al één, een beetje zoeken en je vind er misschien nog, anderzijds eens je  iemand vind kun je afsprekn wat hullie samen gaan kopen. win/win situatie  ;)

SuSke

Ook op catawiki passeren er regelmatig, daar heb ik er toch al een paar gescoord.
En anders, gewoon met containers kopen en de containers terug verkopen, die gaan ook goed weg. Zie maar naar de winkel van VBV.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

Piko H0 95489 H0 containerwagen, onbeladen

Märklin 47106

Mehano T216 CAR SGKKMS 698




Metpetergaathetbeter

#6
Citaat van: SuSke op 11 april 2021, 14:48:27 PM
En anders, gewoon met containers kopen en de containers terug verkopen, die gaan ook goed weg. Zie maar naar de winkel van VBV.
omgekeerd schijnt mij net iets handiger te zijn dan ben je zeker dat die containers al meteen weg zijn, blijf je er niet mee zitten

jodo

"Iemand uit Zottegem" ,kan je terugvinden op 2de Hands onder de gebruiksnaam HATOCO.
Gewoon "container ho" ingeven als zoekopdracht .

Stef71

Citaat van: jodo op 11 april 2021, 16:44:14 PM
"Iemand uit Zottegem" ,kan je terugvinden op 2de Hands onder de gebruiksnaam HATOCO.
Gewoon "container ho" ingeven als zoekopdracht .
👍

Stef71

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 april 2021, 11:28:15 AM
wat jij vertelt is eigenlijk ook niet echt waar.....Op 2de hands, ebay, beurzen vervoer(modelauto's/vrachtwagens),........vind je geregeld onbeladen wagons die aangeboden worden door mensen die .........................CONTAINERS/vrachtwagens collectionneren (en enkel die houden en noodgedwongen de wagons verkopen.

Hier en daar wordt geregeld door iemand uit het Zottegemse dacht ik zo'n wagons vaak aan een leuke prijs (lees correcte prijs)aangeboden.
Misschien die contacteren en misschien eens afspreken om samen jullie beiden collectie(en er beiden profijt uithalen) te vergroten en de mogelijkheden van andere wagons(voor U) aanzienlijk te verhogen ?

Ja idd dat wel maar straight from factory toch nog niet tegengekomen.
Bij sommige vbv modellen zijn de containers zelfs niet verwisselbaar

bellejt

mss eens de moeite doen om die van mij op te zoeken = straight factory ZONDER belading

svvander

Citaat van: jodo op 11 april 2021, 16:44:14 PM
"Iemand uit Zottegem" ,kan je terugvinden op 2de Hands onder de gebruiksnaam HATOCO.
Gewoon "container ho" ingeven als zoekopdracht .

Dat is diene persoon met zijn bakken vol containers en opleggers? Ik dacht dat diene uit Nederland kwam.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be