Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

roco booster 10765

Gestart door will, 31 oktober 2006, 13:54:06 PM

n/a

Ik heb vandaag een versterker 10764 aangesloten als booster. De booster uit, uitgang van de versterker heb ik aangesloten op de booster uit, uitgang van de versterker die als booster dienst doet. Het werkt echt perfect. Belangrijk is er op te letten dat de polariteit van de versterker en de booster op de rails hetzelfde is. De kortsluitbeveiliging van zowel de versterker als de versterker die als booster wordt gebruikt werken feiloos. Ik ben echt er echt blij mee. omdat ik nog twee versterkers 10764 heb liggen. Dit scheelt mij echt veel geld, anders had ik minimaal 2 boosters aan moeten schaffen. Ik moet nu alleen de hele zaak goed afwerken omdat ik nu een proefopstelling heb gemaakt. Morgen ga ik achter RJ stekkers (RJ10 en RJ12) aan zowel voor kabel als print aansluiting om alles professioneel af te werken.
Ik laat nog horen of alles is gelukt!

darick69

alles aangesloten en werkt perfect   lokmaus2 centrale en de multimaus centrale als booster met een 4p kabeltje...
[:)]
 

n/a

Beste Darick69,

Ik neem aan dat je reageert op mijn ervaring met de booster. Mooi dat het jou ook lukt. Het enige probleem ik kan geen 4p4c stekkers voor printplaat op de kop tikken.

HPCVer