Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Marklin 55563 Crocodile - info

Gestart door Paulogic, 27 maart 2021, 11:12:39 AM

Paulogic

Voor een Weduwe wat te helpen, heb ik hier een vraag ivm Marklin Spoor 1 enz

De man van deze dame, heeft een collectie opgebouwd met tal van Marklin materiaal.
Zowel HO als 1 en ze liet ons recent eentje zien : de 55563, doos voor het eerst door ons
geopend.

Zie :



Welke methode is nu het best om van dat, zeg maar nagelnieuwe, materiaal, nog zoveel
mogelijk waarde terug te krijgen. Ze heeft al een opkoper aan de deur gehad en het totale
geboden bedrag was minder dan de waarde van zo één Spoor 1 loc. (Ge moet maar durven).

ps : Ik ben hier de laatste tijd weinig, rare tijden, minder tijd en zelfs eventjes geen magazine meer want
ze liggen hier toch maar ongeopend. Nu nog straks begrafenis van mijn zusje en je weet in welke period
we nu zitten : 7 slechte jaren of zo?

Reacties via PM of mail graag...
mvg,
Paul(ogic)

bellejt

voor deze lok mag je zeker 1250 euro vragen.Koste 1700 nieuw. Zal je zeker liefhebbers voor vinden.Of doen zoals wij met wijlen eric zijn materiaal hebben gedaan : aanbieden hier want een verkoop houden zal in deze tijden niet gaan.

loco

Ik kan je niet helpen met prijzen, maar op deze site kan je heel wat Märklin schaal 1 kwijt. Op deze site wordt in vertrouwen gekocht en verkocht. Daar kan je ook zoeken en krijg je een idee van de gangbare prijzen. Hou er rekening mee dat men altijd nog wat probeert af te pingelen. Ook in Duitsland is dat een gangbare praktijk.
https://www.spur-1-treff.de/

De rest via PM.

rgp

Hallo,

Alhoewel ik geen schaal 1 doe, kan ik alleen maar beamen wat loco zegt over de genoemde site.
Wat de prijzen betreft moet men rekening gouden met het feit dat het niet om ho gaat, de groep is dus veel kleiner.
Daarenboven zie ik dat er voor 2hands, ook al is het nieuw en nooit uit de doos geweest, te hoge prijzen worden gevraagd.

Roland