Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Het was een nacht ...

Gestart door 59erke, 26 maart 2021, 19:20:32 PM

59erke

Er waren eens 2 vriendinnen die allebei getrouwd zijn. Op een nacht besluiten ze samen eens zonder de mannen op stap te gaan. Na een gezellige avond met flink wat alcohol op besluiten ze huiswaarts te keren ,maar plots moeten ze allebei ontzettend dringend plassen.  In de verte zien ze een verlaten kerkhof en besluiten dan maar om daar hun behoefte te doen. Als ze klaar zijn komen ze er achter dat ze echter niets bijhebben om de 'boel' af te vegen. "Geeft niks" zegt de ene en doet haar slipje uit, veegt zich af en gooit daarna het slipje weg. De tweede loopt naar een zerk, neemt daar een lintje af en veegt zich droog.

De volgende ochtend bellen de mannen elkaar op terwijl hun vrouwen hun roes uitslapen. Zegt de ene "Volgens mij hebben die twee gisteren een wilde nacht gehad, die van mij had geen slipje meer aan". "Is dat alles ?", zegt de andere. "Die van mij had een lintje tussen d'r benen hangen waarop stond ; "Wij zullen je nooit vergeten"
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter


chef garde

"We zullen je nooit vergeten, vanwege het ganse brandweerkorps" maakt deze (al oude) mop weer iets pittiger! 😄

Metpetergaathetbeter


Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.