MSM 212

Gestart door Michael, 22 maart 2021, 00:32:23 AM

Michael

Eind deze week kunnen we MSM212 verwachten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

dat kreeg je gisteren toch in je mailbox?

SuSke

#2
Enkel de nieuwsbrief-abonnees.

En vermits er hier zelfs nog een deel niet-abonnees op het forum zitten en omdat Luc ook de tijd nog niet gevonden heeft om het hier kenbaar te maken, een inlichting van Michael die door die mensen waarschijnlijk wel gesmaakt wordt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Ik heb inderdaad gisteren de nieuwsbrief gemaakt, maar hier onderstaand plaatje nog niet gepost, omdat het gisteren nog niet on-line stond.
Nu wel...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 maart 2021, 15:10:26 PM
dat kreeg je gisteren toch in je mailbox?

Jij bent zeker de leukste thuis!?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter


Stef71

Zal hem deze keer rap gaan reserveren in mijn dagblad.

Andress24

Hier in München valt hij meestal zo rond de 10e van de maand in de bus. Vorfreude ist die schönste Freude!
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Guy Van Meroye

In Modelspoormagazine 212 is in de nieuwsrubriek een foutieve prijs vermeld van de Nord Belge stations van Rocky Rail.
De bouwkits van Landelies en Marchienne-Zône kosten € 49.90 per stuk, en niet € 149,90 zoals verkeerdelijk vermeld op pagina 11
Met onze excuses aan Paul Vandersteen
Guy Van Meroye
Hoofdredacteur MSM/TMM
 

just4fun

Mooi voorwoord in het nummer dat deze ochtend in m'n bus viel.
Paul

Metpetergaathetbeter

#10
eigenlijk niet geheel akkoord met het voorwoord dat 3D printen niet echt modelbouw is. want de beste modelbouwers hier bouwen ook met hulp van nog steeds de fraaist modellen.zaken........

Speelgoed voor goegemeente........(anderen die gewoon neerkijken of zelfs lachen; mijn woorden).hier op het forum waren er zelfs modeltreinliefhebbers/bouwers die vonden dat onze zaken speelgoed waren als we mistoestanden aanklaagden van garantie (het naleven, klantvriendelijkheid.,,).minderwaardige materialen en kwaliteit.enz......Spijtig dat je dat ook niet vermeld want wees eens eerlijk hoe kan je au serieux genomen worden door/van buitenstaanders als modelspoorbelevers het AL SPEELGOED vinden...

svvander

Hij is er, hij is er... nu nog wachten tot na 15u (officieel) dan heb ik gedaan met werken.  ;D
Ik ga er toch al eens in bladeren zenne  ;)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

#12
Ook de trend van meer afgewerkte automodellen valt op en zeker als je kijk naar de prijsevolutie die ze maken.

Met een beetje fantasie kon je art.MA/TR Lineas één treinsamenstelling zien (al een tijdje geleden...)

Knappe treinsamenstellingen  schaal N

Le Bassin blijft onovertroffen nietwaar ?

Virtuele voorjaarsexpo niet echt mijn ding.Liever enkele modelbanen meer in detail bespoken, anderzijds ieder zijn meug zeggen we maar.....

Bouw van loc, gebouw en Trumpboom euh pruikenboon interessant !

Metpetergaathetbeter

Citaat van: svvander op 26 maart 2021, 12:50:37 PM
Ik ga er toch al eens in bladeren zenne  ;)
WILDE GIJ NE KEER VOORTWERKEN !  :o >:( ;)

Michael

Vandaag ook ontvangen in Swifterbant.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154