Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Internationale Spur Null Tage in Giessen/Duitsland

Gestart door anne w, 16 maart 2021, 23:50:53 PM

anne w

Deze tentoonstelling is gepland om gehouden te worden op 20 en 21 maart 2021, het aanstaande weekend dus en natuurlijk is ook deze tentoonstelling geannuleerd vanwege de pandemie perikelen.

De organisatie heeft echter de deelnemers gevraagd om een video of fotoreportage in te sturen, waaruit zij een virtuele tentoonstelling zullen maken die op 20 maart om 11 uur van start gaat, zie https://www.internationale-spur-0-tage.de/

De MSG/Den Bosch, neemt ook deel aan deze tentoonstelling met haar Spoor 0 Baan "Van Niks tot Nul"

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

rgp

Hallo,

Ik heb gisteren de 4 delen live gekeken.
Er werd een goed beeld gegeven hoe spoor 0 in Duitsland beleefd wordt, maar wat mij het meest is bijgebleven is de bijdrage van "Marcus" (denk dat zijn naam was) die het had over het verschil van toegankelijkhied via het web tussen de VS en Europa van onze hobby.  Er is voor veel producenten, winkeliers en kleinproducenten nog zeer veel werk aan de winkel.

Roland

Martin Welberg

Citeerdie het had over het verschil van toegankelijkhied via het web tussen de VS en Europa van onze hobby

En wat is het verschil dan volgens deze Marcus?

eve

Wat ik vooral onthouden heb, is dat hij bepaalde punten ivm websites besprak :

- gegevens niet gedateerd (is de informatie nog up to date ?)
- paginas met bvb publiciteit voor een evenement van 2 jaar geleden
- gebrek aan goede informatie : afmetingen, materialen, eigenschappen,...

Om maar iets te noemen.
En zeer herkenbaar en erg ergerlijk.

Mvg, Erik.



eve

Heeft dat belang ?
Als het hier maar goed is.

Mvg, Erik

rgp

Martin,

Ginder was het blijkbaar beter, hier is het in de meeste gevallen een regelrechte ramp.

Roland

Martin Welberg

Ow, nou das dan minder voor de websites hier in Europa.
Ja Erik das wel van belang voor me anders vraag ik er niet naar.

eve

Citaat van: rgp op 23 maart 2021, 12:32:27 PM
Martin,

Ginder was het blijkbaar beter, hier is het in de meeste gevallen een regelrechte ramp.

Roland

Hoog tijd dat er hier (Europa) hard aan gewerkt wordt.

Mvg, Erik.