nieuwe leden uit Bassilly

Gestart door cousin_hub, 27 februari 2021, 17:31:37 PM

cousin_hub

Dag iedereen,

Nu tijd om mezelf voor te stellen. 

48 jaren, uit Wallonïe (ik zal zeker fouten maken ;-), getrouwd en 2 volwassen dochters van +- 21 jaren.  Ik heb nu een beetje meer tijd voor de trein ;-)

ik ben altijd een treinliefhebber geweest.  25 jaren geleden fleischmann DB materiaal gekocht.  Een klein beetje mee gespeeld, met de dochters.  +-3 jaren geleden heb ik beslist om de trein uit de doos halen.  Alles was in DC, niks digitaal.  Toen ben ik begonnen om NMBS DCC lok te kopen (veel in 2de hands). 

In 2019 ben ik begonnen aan de L94 Bassilly project station te werken :




Groot project, veel plaats nodig, gebouw in gegoten gips.  Ik ben niet tevreden van de maat van de bakstenen.  Project is momenteel in pause.

In 2020, heb ik beslist om een klein module te maken (2x90x30cm -> 180 op 30cm).   Geen excuse zoals "te weinig tijd", "te weinig plaats", ...).  Ook een eerste realisatie om de technieken te testen. 





Ik zal een topic van dit module maken (er is al een topic op de franstalige forum - https://forum.trainminiaturemagazine.be/).
EDIT : de Modave topic -> https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,31710.0.html

Groetjes.

Seb

SuSke

Welkom op het forum Sebastien.
En die mogelijke taalfouten, die nemen we er met plezier bij, zolang we maar van je werkstukken mogen genieten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

cousin_hub


ACFI

Welkom Seb,

Je topic op TMM is een plezier om te volgen.

ACFI

cousin_hub


Ludwig

#5
Welkom Seb op het forum. ;)
Toch al knappe foto's die je laat zien.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

PeterVG

Welkom Seb
Alweer een thema bij om van te smullen. ;)

mark7758

Welkom. En wees gerust. Je Nederlands/Belgisch is beter als mijn Frans/Waals.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

welkom,alweer iets heel interessant om te te volgen !  ;)

cousin_hub

Bedankt voor jullie warme welcome

Gerolf

Welkom op ons forum, Sebastien !
Ik had je bouwtopic al net iets eerder gezien, en het is best de moeite  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Aha, een nieuwe modelBOUWer er bij!  Top!

Welkom Sebastien,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alan On Track

Leuk om je ook op dit forum te zien, buurman  ;) Prachtig wat je daar allemaal maakt
Modelbouw is een kunst

cousin_hub

Bedankt iedereen...

Citaat van: Alan On Track op 28 februari 2021, 11:11:22 AM
Leuk om je ook op dit forum te zien, buurman  ;) Prachtig wat je daar allemaal maakt

zo'n kleine afstand tussen ons, en we wisten zelf niet dat we modelbouwers waren  ;D

59erke

welkom op het forum en wat je laat zien is zeker al de moeite waard
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan