Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Moeilijke opdrachten

Gestart door Alberke, 23 februari 2021, 16:14:15 PM

Alberke

Een man komt een café binnen en zet zich aan de toog. Hij kijkt rond en ziet een bokaal met geld staan. Hij vraagt aan de cafébaas wat daar de bedoeling van is.
Wel, zegt deze, als je er 50€ in stopt mag je deelnemen aan de wedstrijd, je moet drie opdrachten volbrengen en dan is de inhoud voor u. Ik moet je waarschuwen dat het gevaarlijke opdrachten zijn waar niemand nog in geslaagd is. Intussen zit er al een paar duizend euro in de pot.
De klant is natuurlijk nieuwsgierig naar de opdrachten, en de cafébaas vertelt:
Ten eerste moet je mijn buitenwipper knock-out slaan.
Op de koer hier achter zit mijn dobermann, het beest heeft een rotte tand en is razend van de pijn, je moet die tand trekken.
En tenslotte, hier boven woont een oude dame die graag nog eens een goede beurt zou willen hebben.
De klant kijkt bedenkelijk en bedankt voor de eer. Na de vijfde borrel begint hij toch overmoedig te worden, steekt 50€ in de bokaal, stapt naar de buitenwipper en slaat die met een enorme vuistslag tegen de grond.
Het hele café juicht en duwt de man door de deur naar de koer. Ze horen luid gegrom en geblaf en gehuil, en na een tijdje komt de man terug binnen, kleren gescheurd, bebloed en vol krabben.
Hij strompelt naar de toog, drinkt nog een borrel en zegt:
Waar is dat oud wijf dat ik die tand trek! 
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D