euromodelbouw

Gestart door eddy, 19 februari 2021, 19:31:20 PM

eddy

Vandaag bericht gekregen van Thomas (Dipro) dat Euromodelbouw uitgesteld is naar 5 en 6 maart 2022.
Reden Dortmund had dezelfde datum als Genk.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

raf

ik zit nog te wachten op de mail
maar had het tijdens het opstellen van de Kalender ook reeds opgemerkt.
voor onze club geen probleem want er gaan bijna geen mensen naar dortmund in het weekeinde maar voor Thomas zou het een pak minder in komsten genereren.
dus begrijpelijk dat het verschoven word

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Ik snap alleen zijn filosofie niet helemaal. De organisatie lijkt sterk op die van de andere "rommelmarkten" die hij onder zijn naam organiseert in Antwerpen, Malle, Gent,...

Nodigen ze ook banen uit met vergoeding van onkosten, of verwachten ze van clubs dat die gratis met hun baan komen? Daar kom ik op de website niet uit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Misschien moet ik gewoon geen plannen meer maken en ik laat alles wel op me afkomen.

Ze moeten maar tijdig genoeg reclame maken, want ik kan alle wijzigingen niet meer bijhouden hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

renstimpie

Citaat van: SuSke op 20 februari 2021, 13:56:29 PM
Ik snap alleen zijn filosofie niet helemaal. De organisatie lijkt sterk op die van de andere "rommelmarkten" die hij onder zijn naam organiseert in Antwerpen, Malle, Gent,...

Nodigen ze ook banen uit met vergoeding van onkosten, of verwachten ze van clubs dat die gratis met hun baan komen? Daar kom ik op de website niet uit.

Even een mailtje naar info@dipro.be en je krijgt je aanmeldingsformulier per post toegestuurd... :)  en uiteraard kan je een vergoeding vragen.

Tim

SirGresley

Suske, Euromodelbouw is van Dipro die ook de "rommelmarkten", computer en platenbeurzen organiseert.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

SuSke

Dat weet ik Bert, vandaar ook mijn opmerkign dat het op soortgelijke manier georganiseerd wordt.

Nu de boel verschuift naar het voorjaar 2022 geeft dat wel perspectieven voor de clubbaan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Citaat van: Jurgen op 20 februari 2021, 14:03:13 PM
Misschien moet ik gewoon geen plannen meer maken en ik laat alles wel op me afkomen.

Ze moeten maar tijdig genoeg reclame maken, want ik kan alle wijzigingen niet meer bijhouden hoor.

Jurgen gewoon rustig afwachten, is de corona voorbij dan ga ik plannen maken. Voorlopig laat ik de agenda toch maar voor wat het is.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vyncky


Citaat van: SuSke op 22 februari 2021, 10:02:57 AM
Dat weet ik Bert, vandaar ook mijn opmerkign dat het op soortgelijke manier georganiseerd wordt.

Nu de boel verschuift naar het voorjaar 2022 geeft dat wel perspectieven voor de clubbaan.

De editie voor corona  was ook door Dipro georganiseerd.  Ik vond  weinig verschil met vorige edities.  Er stonden een
paar ooie  banen. Sommige waren niet mijn smaak,  maar dat is ieders goesting  ;)

Gewoon proberen, jullie baan mag gezien worden

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)