Intermodellbau Dortmund 04/2021

Gestart door mardig23, 14 februari 2021, 16:57:31 PM

mardig23

Mvg Karl

Jurgen

En enkel als je de grens over mag!

Ik ben echt benieuwd of men de beurs zal laten doorgaan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 14 februari 2021, 17:37:21 PM

Ik ben echt benieuwd of men de beurs zal laten doorgaan.
Ik ook.
Lijkt me toch wat prematuur...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Over de grens zal je mogen, de Europese noodwet laat slecht verbod op vrij verkeer op tot 27 maart...

Ik kan me gewoon niet inbeelden dat men, gezien de situatie in Duitsland, dit gaat laten doorgaan.
Mvg Karl

renstimpie

Vorige keer was de communicatie ook heel laat..  (allee.. als deelnemers hebben we het ook maar via de website moeten lezen,  communicatie naar de deelnemers... nihil...)

Ronald

Dat dus ;) Ik denk niet dat het plaats zal vinden maar hoop het wel. Wij zijn doorgeschoven naar 2022 en het is nog maar de vraag of de desbetreffende baan er dan nog is. Afwachten maar  :)

Michael

Citaat van: mardig23 op 14 februari 2021, 16:57:31 PM
Eéntje voor de durvers dommerikken :o

Dat vind ik ervan als het doorgaat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

renstimpie

Trainsmania (Lille) - 7,8,9 mei - heeft alvast de beslissing genomen om virtueel te gaan... :)

mardig23

NIEUWE DATUM VOOR INTERMODELLBAU
Messe Dortmund heeft besloten om INTERMODELLBAU gepland voor april uit te stellen naar november 2021 vanwege corona. De verlenging van de lockdown met een de facto verbod op evenementen en voortdurende reisbeperkingen maken het plannen van een internationaal zwaargewicht als INTERMODELLBAU onmogelijk. Om fans van modelbouw ook in 2021 een onvergetelijk industrie-evenement te laten beleven, vindt de beurs 2021 plaats van woensdag 17 tot en met zaterdag 20 november 2021. Om de periode tot november te overbruggen, worden de fans en bezoekers van 's werelds grootste vakbeurs voor modelbouw op de INTERMODELLBAU-kanalen geïnformeerd en vermaakt over de beste hobby ter wereld.

Eerdere datum INTERMODELLBAU: 15-18 april 2021

Nieuwe datum INTERMODELLBAU: 17 - 20 november 2021
Mvg Karl

renstimpie


oebr

mja,  is een idee - zeker modelspoor ligt in het najaar wat logischer. Ook indoor RC past daar wel.
Maar je mist natuurlijk het sprankelen van de lente wanneer je om 5u 's ochtends de baan op moet, heen en terug in het donker allicht - het zal dus veeleer Deutsche Modellbau worden eerder dan Intermodellbau vermoed ik.  Of het zou moeten zijn dat er internationaal veel verslaafden zijn.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Ronald

Zie het probleem even niet maar goed....  Verstandig dat zij de datum hebben verschoven, hopelijk is die periode alles weer wat normaler en beheersbaarder dan dat het nu is :)

Luc

Is dat niet dezelfde data als Genk?
Oufti!

SuSke

Klopt Luc, Euromodelbouw is 20-21/11/2021
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

svvander

Zaterdag Genk en dan doorrijden naar Dortmund zeker?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be