Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Printen van een schaarbeweging voor personenwagens

Gestart door Paul_C, 14 februari 2021, 11:03:52 AM

Paul_C

Hallo

De schaarbeweging geleider waar de koppelingshaak  in zit is afgebroken. Bij het nemen van een bocht bleef die hangen en zo ontspoorde de wagens op de baan. Om ze terug op hun plaats te krijgen moet er af en toe gewrongen worden met het gevolg een breuk.
Is er iemand die thuis een printer heeft of iemand kent, laat het gerust weten via deze weg. Ik heb er foto"s van maar kan ze niet aan dit artikel koppelen, in dat geval moet ik wachten tot na corona dat er iemand bij mij thuis kan komen om het te fiksen.
Ik heb geen gedacht van of dat veel werk is en wat de kostprijs is voor een of twee stuks.
Voor meer inlichtingen of vragen via deze weg een pb graag.
mvg
Paul_c 

erik de noorman

Kan je deze niet lijmen met secondelijm. Ik heb dit op deze wijze al meerdere malen verholpen met gel secondelijm. Wel voldoende laten uitharden ook al is het secondelijm.

Erik.

svvander

Stuur eens een foto'tje, met de afmetingen etc. Dan kan ik eens zien of het 1) mogelijk is (ik denk het wel) en 2) of ik het zelf zou kunnen of aan iemand met een pak meer ervaring moet vragen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Paul_C

#3
Hallo,
Het is me helaas niet gelukt om de foto's toe te voegen; en weet ook niet hoe het moet.
Enkele pogingen, zelfs met hulp, zijn mislukt, want we krijgen ze niet te zien.

Paul C

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ramdani

gezien de vele mensen die worstelen met foto's uploaden (en daarom uitwijken naar andere forums), de boel eens gebruiksvriendelijker maken ipv van altijd stoïcijns te verwijzen naar die uitleg ;)
nu heb je soms pagina's met alleen maar tekst  ;D
zal het forum ten goede komen,nu wijken veel modelspoorbelgen uit naar de (Nederlandse) buren  ;)

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Rangeerduivel

#6
Citaat van: ramdani op 22 februari 2021, 16:22:14 PM
gezien de vele mensen die worstelen met foto's uploaden (en daarom uitwijken naar andere forums), de boel eens gebruiksvriendelijker maken ipv van altijd stoïcijns te verwijzen naar die uitleg ;)
zal het forum ten goede komen,nu wijken veel modelspoorbelgen uit naar de (Nederlandse) buren  ;)

mvg,
Michel

Ze komen op hun kousevoeten terug hoor Michel, het is daar ook niet al rozegeur en maneschijn.
Dat onze vrienden eens de raad opvolgen die hen reeds honderd keer gegeven is en gewoon hun foto's opladen op FLICKR!!! dan zal het wel lukken, zelfs een klein kind en ik ook kunnen dat,
Maar men zweert meestal bij andere hosts , in de mening dat men het beter weet en dan loopt het mis.
En als je hen er dan op wijst maken ze zich nog dik ook!
Ze googlen en fotobukken er maar op los en zijn dan verbaasd dat het niet lukt... ::)
Let er op dat ik hier niemand persoonlijk viseer.

;)

ramdani

Citaat van: Rangeerduivel op 22 februari 2021, 16:31:08 PM
Dat onze vrienden eens de raad opvolgen die hen reeds honderd keer gegeven is en gewoon hun foto's opladen op FLIKR!!! dan zal het wel lukken, zelfs een klein kind en ik ook kunnen dat,

het is wel Flickr he Rudy :D
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Rangeerduivel

#8
Citaat van: ramdani op 22 februari 2021, 16:48:50 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 22 februari 2021, 16:31:08 PM
Dat onze vrienden eens de raad opvolgen die hen reeds honderd keer gegeven is en gewoon hun foto's opladen op FLIKR!!! dan zal het wel lukken, zelfs een klein kind en ik ook kunnen dat,

het is wel Flickr he Rudy :D

Ja dat kan best maar men weet wel wat ik bedoel, er worden hier al groter kemels geschoten! ;D

;)

bellejt

hou niet van flickr :) .Ik gebruik al jaar en dag picturepush . 10 euro per jaar en alle mogelijkheden inclus zaols watermerk,grootte van je afbeelding kiezen voor tonen op forums ,kiezen welke groep vrij staat voor elkeen en welke prive is waarbij je kan kiezen wie ze mag zien enzovoort.Binnenkort verhuis ik alles naar daar want proximus zoekt geld en stopt met gratis webruimte.Heb trouwens al een interne mail gestuurd dat dit schandalig is naar jarenlange klanten toe maar zal wel geen reaktie opkomen.Sinds die CD en V in de raad zit draait alles om geld om zijn penningen te betalen  :)

Metpetergaathetbeter

#10
Citaat van: Rangeerduivel op 22 februari 2021, 17:05:31 PM
Ja dat kan best maar men weet wel wat ik bedoel, er worden hier al groter kemels geschoten! ;D
kamelen Rudy  :-\

hapkin


Metpetergaathetbeter



raf

had contact met paul via mail maar kon het topic niet meer vinden





hopelijk gelukt


If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.