Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

La Roche - Porphyre

Gestart door RUNE, 11 februari 2021, 22:20:59 PM

Karel A.J.

Ook alhier nix zichtbaar (Ubuntu 20, Firefox). En inderdaad: blijf van G weg zoveel ge maar kunt. G is een vieze ouwe vent die in uw bloes ligt te gluren en nog fotografeert bovendien en zelfs de foto's te koop aanbiedt.

Klaas Zondervan

Hier ook niks. Die google fotodienst heeft absurd lange links, maar de foto krijg je niet te zien.
Bij flickr en youtube kun je kiezen tussen verborgen en openbaar. Heb je die mogelijkheid bij google niet? Ik ken dat google systeem niet, maar mogelijk moet je nog ergens aanvinken dat de foto openbaar te zien is.

mark7758

Gewoon je eigen website nemen. Kan je alles plaatsen. Werkt prima voor mij.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: RUNE op 12 februari 2021, 11:43:12 AM
... De baan is haar leven begonnen als mini-baantje, ...
Als winnaar van de minibaantjeswedstrijd zelfs!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Citaat van: doomslu op 12 februari 2021, 13:24:07 PM
Citaat van: RUNE op 12 februari 2021, 11:43:12 AM
... De baan is haar leven begonnen als mini-baantje, ...
Als winnaar van de minibaantjeswedstrijd zelfs!  :)

Dan wil ik daar graag  'nu' foto's van zien...  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Geert, Modelspoormagazine 164 en 189.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

RUNE

Nog enkele foto's als herinnering
IMG_1179 by rudi nelissen, on Flickr

LRP 12 by rudi nelissen, on Flickr

LRP 01 by rudi nelissen, on Flickr

LRP 05 by rudi nelissen, on Flickr

LRP 08 by rudi nelissen, on Flickr

mahtoska1

De laatste fotos kan ik zien. Prachtig baantje.

DFS

Nu komt het terug, ik herinner mij het mini baantje. Het cockrill locje, welke kit was dat bij U?

RUNE

het Cockerill-locje is van een Italiaanse fabrikant Mfal-Uteca, digitaal gestuurd ,maar is niet meer in produktie (er was wel veel interesse maar geen kopers) wegens maar 1 verkocht (aan ikke) en de 2 promotie-modellen hebben ook bij mij een thuis gevonden.  Een lange versie en een korte.  Moet ze alleen nog weatheren.

IMG_20210212_095637 by rudi nelissen, on Flickr

DFS

Had ik het goed onthouden dat jij je decoder onder de lading van het wagentje had verstopt?

Ik heb zelf een Cockrill gebouwd op basis van een 3D print + NWSL chassis + N schaal loc onderdelen. Ik vroeg me af of dit een kit van PB messing was, niet dus...

Stedahult

Mvh. Steef

RUNE

Sven, de decoder zit in het locje maar onder de lading van de wagon zit een powerpack omdat de vele wissels op de baan soms zorgen voor stroomverlies door de kleine wielen van het locje. dat wordt dan opgevangen door de powerpack. In MSM nr.172 heb ik de bouw er van beschreven met fotoreportage.

RUNE

Weer wat aan de baan toegevoegd.  Een bouwpakketje  van een T-Ford aangeschaft bij de werkgever van Floris en omgebouwd naar een bestelwagen/truck van de Vicinal.

IMG_20210212_095252 (002) by rudi nelissen, on Flickr

sdz1976

Het is en blijft een genot om naar te kijkne  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1