Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2021 by MTD - 23 & 24 oktober 2021 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 04 februari 2021, 23:16:49 PM

SuSke

Nu de vaccinaties stilaan worden gezet maar voornamelijk omdat wij het gewoon beu zijn om bijna een jaar geen tentoonstellingen meer te hebben gehad, gaan we er bij MTD terug aan beginnen.

In hoeverre het een "remake" wordt van de afgelaste editie van 2020 weten we nog niet, dat hangt af van de deelnemers.
We gaan in ieder geval trachten er iets moois van te maken.



Meer informatie volgt nog.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

Ik hoop voor jullie dat het dan weer kan.... idd beginnen we het te missen alhoewel het bijna gewoon wordtinmiddels  ;)

Succes! :)

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

stoomlokje

weet er iemand iets over ST-Niklaas - in't Bauhaus ? want dat was normaal ook deze maand. (volgende week )
grtjs,
Saskia

doomslu

Citaat van: stoomlokje op 05 februari 2021, 16:59:02 PM
weet er iemand iets over ST-Niklaas - in't Bauhaus ? want dat was normaal ook deze maand. (volgende week )
grtjs,
Saskia
Wat lees ik op www.mobexpo.be?

Beste vrienden, deelnemers, sympathisanten van MobExpo,
Door de aanhoudende en sterk aangewakkerde situatie rond het COVID-19 virus in België en Europa, zijn wij, tot onze grote spijt, genoodzaakt om MOBEXPO op 13 en 14 februari 2021 af te gelasten. MOBEXPO zal opnieuw doorgaan, onder voorbehoud, in 2022.
We hopen dat we jullie dan mogen verwelkomen. Dan maken we er een extra groot en boeiend feest van, speciaal voor de iedereen die ons, ondanks deze moeilijke periode, hun vertrouwen schonken!
Namens het hele MobExpo-team en het bestuur van MSC Het Spoor, wil we jullie nog bedanken voor jullie geduld en begrip.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

stoomlokje

zal dat berichtje dan gemist hebben, want staat nog in mijn agenda=> schrappen.
Bedankt voor de info.
grtjs,
Saskia

Geert

Citaat van: SuSke op 04 februari 2021, 23:16:49 PM
Nu de vaccinaties stilaan worden gezet.....

Kunnen we ons daar ook laten vaccineren tegen modelspoorvirus  ;)

De tentoonstelling staat al in mijn agenda, tot dan...
Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

evan

We duimen!

Ik hoop van harte dat het lukt en kan doorgaan voor jullie ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ACFI

Duimen maar.

Vroeger bracht je eieren naar de arme Klaren. Nu misschien sturen naar prof Vlieghe en Van Ranst?

ACFI

Michael

Staat ook in mijn agenda genoteerd, 217 km enkele reis, 2 uurtjes rijden, ik kijk er naar uit. En laten we hopen dat het allemaal door kan gaan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

wouterdt

Jahoe!  ;D
moeten we ons vaccinbewijs aan den ingang laten zien? 8)

mardig23

Citaat van: Geert op 05 februari 2021, 19:06:12 PM
Kunnen we ons daar ook laten vaccineren tegen modelspoorvirus  ;)

Ik ga nog liever dood... ???

Ik zal er zijn, met of zonder muilkorf ;)
Mvg Karl

B_Modelbouw

Vaccineren? Gewoon een Duveltje drinken aan de Toog...

- Wordt van hetzelfde grondwater als Pfizer gemaakt, zal dus wel beschermen.
- Levert altijd leuke gesprekken op met medemodelspoorders en modelbouwers
- Je steunt onrechtstreeks de Horeca en De Club
- ...

Kortom ik zal er zijn
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


ERVIN

Ik kom natuurlijk ook , véél te lang geleden dat ik de gasten van hier op het forum nog eens in het echt gezien heb. ;)