Lierse modelspoorwegen organiseren Take away .

Gestart door rojema, 01 februari 2021, 19:15:46 PM

rojema

Om toch enigszins een beetje inkomsten te regenereren organiseren wij een Take away actie op  Feb 2021.
Kaas , charcuterie en /of dessert schotels af te halen aan ons lokaal te Koningshooikt.
Lid Lierse Modelspoorwegen LMS De Geit.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Hier ook geen foto. Als je citaat aanklikt dan verschijnt er een enorm lange link, maar geen kaas, om maar in stijl te blijven.

rojema

Lid Lierse Modelspoorwegen LMS De Geit.

doomslu

Helaas, nog steeds een foute link. Of de link verwijst naar iets dat niet openbaar staat en enkel zichtbaar is voor diegene die er eigenaar van is.
Als je die link kopieert en in jouw browser plaatst krijg je hetzelfde "verbodsteken" te zien.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

het is een afbeelding in Google-users, sowieso niet zichtbaar voor wie geen actieve Google-account heeft.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rojema

Raar , ik heb nochtans  de Jpeg afbeelding op google foto's gezet .
Lid Lierse Modelspoorwegen LMS De Geit.

SuSke

De eerste post geeft bij mij het gekende "verbodsbord", de 2de is wel zichtbaar, maar ik heb dan ook een actieve google-account.
Daar zit het probleem, wie geen actieve google account heeft, krijgt de foto niet te zien.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Ik heb een google account en ben ingelogd, maar nog steeds noppes...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Dit zie ik op hun website.
Misschien gewoon daar de poster plaatsen en doorlinken?

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rojema

Luc , ik weet ook niet wat het probleem is , ik heb een google account en heb alles gedaan volgens de voorgeschreven regels zoals in de rubriek "beelden toevoegen" staat . Mogelijk heeft het te maken met de instelling bij "delen".

Groeten Eddy.
Lid Lierse Modelspoorwegen LMS De Geit.

doomslu

Citaat van: rojema op 02 februari 2021, 17:10:19 PM
Luc , ik weet ook niet wat het probleem is , ik heb een google account en heb alles gedaan volgens de voorgeschreven regels zoals in de rubriek "beelden toevoegen" staat . Mogelijk heeft het te maken met de instelling bij "delen".

Groeten Eddy.
Dat zou kunnen Eddy.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Citaat van: SuSke op 02 februari 2021, 11:06:01 AM
De eerste post geeft bij mij het gekende "verbodsbord", de 2de is wel zichtbaar, maar ik heb dan ook een actieve google-account.
Daar zit het probleem, wie geen actieve google account heeft, krijgt de foto niet te zien.

Op de privĂ©-pc is de 2de afbeelding ook niet te zien  :( :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

vlummens

Jan Vlummens  (http://www.vlummens.net/)
- HO 2rail, analoog en digitaal met IB, NMBS & USA
- Live Steam 7"1/4 184mm
- Lid Lierse Modelspoorwegen en Stoomgroep Turnhout