Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

B-Models 2021

Gestart door oebr, 27 januari 2021, 08:51:57 AM

the_gold

#30


Foto van op de FB pagina 'ligne 128 / spoorlijn 128"

Edit: bedankt voor het linkje van de msm actie

svvander

Dit is het MSM-actiemodel en dus een speciale uitgave.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

the_gold

Maar men kan nog niet inschrijven?

Herwig


ronny-vdv

Citaat van: svvander op 05 augustus 2021, 13:27:49 PM
Dit is het MSM-actiemodel en dus een speciale uitgave.
Weeral een reeks 55  :o :'(
Mvg,

ronny-vdv

Peter

Misschien komt het omdat tijdperk II en deels tijdperk III mijn favorieten zijn, maar ik vind het een afschuwelijke kleurenstelling.
Een 55 is voor mij een groene of een gele versie.
maar ja, ik ben dan waarschijnlijk met mijn 76 jaren ouderwets en smaken verschillen
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Peter, smaken mogen verschillen. Deze 205's zijn amper 16 jaar jonger dan jij. Fris kleurtje, en mooi in het pak is nooit lelijk, toch? Leuk dat ze nog rondrijden: zowel zien als horen.  ;)

Jullie H0'ers zijn toch bofkonten met die MSM acties.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Neen dankjewel...  ik hoef niet terug aan m'n vorig werk herinnerd te worden  ;D ;D ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

the_gold


stoomlokje

#39
verplaatst naar MSM actie 2022 na berichtje van Luc

Saskia

stoomlokje

#40
niet meer van toepassing

Saskia

doomslu

Citaat van: stoomlokje op 06 augustus 2021, 13:08:15 PM
Blijkbaar heeft Guy van Meroye ( administrator) zijn reactie # 39 ( ja, dat vóór de mijne ) verwijdert na mijn opmerking.
Ik vindt dat die moest blijven staan, daar mijn reactie anders uit de contecst getrokken wordt.
Anders moet hij mijn reactie # 39 ook maar verwijderen.

Saskia
Beste Saskia, de reactie van Guy was tijdelijk verdwenen wegens een foute manipulatie. Het was de bedoeling om ze te verplaatsen, niet te verwijderen.

Ze bevindt zich hier: https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,32215.msg475983.html#msg475983

Onze excuses.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

755philippe

Nu laat VBV/B-models ons toch wachten op het 2deel van de nieuwigheden. Op zijn website staat dat het zou bekendgemaakt worden in de loop vd maand augustus maar we geraken stilaan naar september toe. Ik weet ook dat er enige vertraging is opgelopen voor de Tuc Rail die in Spa zou voorgesteld worden maar die door de wateroverlast in juli verschoven is naar augustus maar... weet iemand meer nieuws betreffende de nieuwigheden ?
Mvg


755philippe

Metpetergaathetbeter

31 augustus is ook nog augustus hé

doomslu

Ik meen vernomen te hebben dat het probleem de vertraging van de levering van de decoders is.
Dus... even geduld.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *