Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

B-Models 2021

Gestart door oebr, 27 januari 2021, 08:51:57 AM

ronny-vdv

Olaerts zou met een reeks 51 in messing uitkomen.
Dan weet ik niet of VBV in Olaerts vaarwater zal komen  :o
Mvg,

ronny-vdv

Sicco

Ik vermoed dat een loc van 1000+ euro toch wel even een ander marktje bedient....  ;D

the_gold

Of een vlottende cabine? De kast hebben ze van elk type. Enkel nog de cabines... ;)

Sicco

Die is er gewoon van Roco, in alle vormen en maten waarin ze bestaan hebben (in principe één).
Daar is niet zo heel veel variatie meer mogelijk dus, in tegenstelling tot bij de 51

Rangeerduivel

#19
Citaat van: ronny-vdv op 28 januari 2021, 18:22:58 PM
Olaerts zou met een reeks 51 in messing uitkomen.
Dan weet ik niet of VBV in Olaerts' vaarwater zal komen  :o

VBV is ook met de HLD55 versie naar buiten gekomen terwijl Olaerts een messing versie aanbood,
zulke goeie vrienden zijn het nu ook niet hoor!

Citaat van: Sicco op 28 januari 2021, 19:20:49 PM
Die is er gewoon van Roco, in alle vormen en maten waarin ze bestaan hebben (in principe één).
Daar is niet zo heel veel variatie meer mogelijk dus, in tegenstelling tot bij de 51

Ook daar zal mogelijk niet op gelet worden, kijk maar naar de HLD62, die was er toch ook van Roco.
Roco heeft in het begin nog moeilijk gedaan en beweerde dat de 62 plagiaat was. (van horen zeggen hé)

;)

bellejt

zal dan een goede versie van de 51 moeten zijn want zou mijn mehano niet willen ruilen.Super machine met sound voor een degelijke prijs en geen aandrijvingsproblemen.Helaas te weinig van uitgebracht

Sicco

Citaat van: Rangeerduivel op 28 januari 2021, 19:30:38 PM
Ook daar zal mogelijk niet op gelet worden, kijk maar naar de HLD62, die was er toch ook van Roco.

Ja maar volgens mij is ook de 62 in tig varianten te maken en de vlottende cabine nog steeds maar in één varianten

the_gold

Citaat van: Sicco op 28 januari 2021, 19:20:49 PM
Die is er gewoon van Roco, in alle vormen en maten waarin ze bestaan hebben (in principe één).
Daar is niet zo heel veel variatie meer mogelijk dus, in tegenstelling tot bij de 51

Maar er werd wel gezeurd dat het dak niet klopte van roco omdat een en dezelfde kap gebruikt werd en er verschil zit. Van mij hoeft het ook niet want de roco's zijn best ok.

the_gold

Ik hoop toch stiekem terug op wat 55ers van een recenter tijdperk.

Een hle 16 zou ook niet mis zijn want er zijn talloze mogelijkheden. van ls models moeten we deze niet onmiddelijk verwachten. Marklin is oud en vitrains vond ik niet voldoen.

Davy

Een 51er met enkel koplampen zou fijn zijn  ;)
Eentje van VBV liefst want diene in messing kan ik niet betalen  :D

PeterVG

Dromen mag maar ik ben benieuwd naar project budd. Komt het na 2 jaar tot een goed einde?

AFB

Citaat van: Davy op 28 januari 2021, 20:31:05 PM
Een 51er met enkel koplampen zou fijn zijn  ;)
Eentje van VBV liefst want diene in messing kan ik niet betalen  :D

Hier hetzelfde qua prijs. Maar een VBV 51 in de laatste uitvoeringen zou mooi zijn. :-)

vrgr,

Arno
Flickr: https://www.flickr.com/photos/spoorstad/
Website: http://www.fotostop.be
Bouwt aan de spoorlijn Evelinnez (B) - Arneaux (F), een fictieve jaren negentig diesellijn in h0. https://www.flickr.com/photos/spoorstad/sets/72157648837672058/
Lid van MSV Post B, Roosendaal. http://www.msvpostb.nl

Jurgen

Iemand al nieuws gevonden over de locs en treinstellen van Van Biervliet/B-Models?

De zomer is al een tijdje bezig, dus ik ben wel benieuwd nu.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

1885

Op de website staat
"In deel 2 stellen we dan de locomotieven en treinstellen voor. Deze brochure stellen we in de loop van de maand augustus voor"

Peter

CiteerEen hle 16 zou ook niet mis zijn want er zijn talloze mogelijkheden. van ls models moeten we deze niet onmiddelijk verwachten. Marklin is oud en vitrains vond ik niet voldoen.

Vind het Vitrains model anders een uitstekend model dat in verschillende varianten werd uitgebracht.
Ben zeer tevreden van mijn 1604 die al jaren, zonder problemen, trouwe dienst heeft gedaan.
Met vriendelijke groeten
Peter