Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

In de Colruyt

Gestart door SuSke, 24 januari 2021, 21:08:55 PM

SuSke

Wat ik net weer meemaakte!
Mensen zijn zo simpel ...

Ik ga naar de Colruyt om een ​​zak kattenvoer te kopen.
Al in de rij vraagt ​​een vrouw achter me of ik een kat heb.
Ik kijk haar aan...(degenen die mij kennen, kunnen zich de blik wel voorstellen ) en ik denk ... duh! Waarom zou ik anders kattenvoer kopen, hè?

Maar impulsief zeg ik nee, ik heb geen kat.

Ik vertel haar dat ik weer met het kattenvoer-dieet ben begonnen en dat ik dat eigenlijk niet zou moeten doen, omdat ik de vorige keer in het ziekenhuis terecht kwam; maar wel 15 kilo lichter!

Ik vertelde haar dat het het perfecte dieet was, en dat je alleen maar de kattenbrokjes in je zakken hoefde te doen.
En elke keer wanneer je honger had, moest je er gewoon een of twee opeten.
Bijna iedereen in de rij was geïnteresseerd in mijn verhaal.

Geschrokken vroeg de vrouw of ik in het ziekenhuis was beland omdat ik was vergiftigd door kattenvoer.
Natuurlijk antwoordde ik: NEE...!
Ik wilde in een boom klimmen om een vogel te vangen, en kletterde toen naar beneden!!!



Ik dacht dat de man achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen!
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Die blijven goed. :)

Een variatie op het hondebrokken dieet. Die was het ziekenhuis in beland omdat hij op de overkant van het straat een loops teefje had gezien en onder een auto was terecht gekomen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.