Verbaasde blikken aan de keukentafel bij het zien van het artikel over de 3D print van Antwerpen Centraal. Knap werk en het artikel zal zeker met zorg gelezen worden.
Vroeger... studeerde ik verkeerskunde in Breda. Zeker elke twee maanden namen wij de bus naar Antwerpen om daar ons net nieuwe lijfblad Modelspoor Magazine te kopen. Vanaf de teaser nummer 0 hier in huis, tegenwoordig als abonnee.
Bij elk van die bezoekjes aan Antwerpen bezochten we ook de spoorwegkathedraal van A! In die jaren onderging ze haar metamorfose naar een modern station op meerdere lagen. In mijn ogen een van de mooiste stations ter wereld. Elk bezoek fascinerend! Ook nu nog!
En dan het artikel over de 3D print van Antwerpen Centraal: WOW!!!
Voor mij is dit modelbouw eerste klas! Het hoeft niet exact op schaal te zijn... maar modelbouw is voor mij het vangen van de sfeer van de Belgische spoorwegen. En dat lijkt hier meer dan aardig goed te gaan lukken.
Ik kan dan ook alleen maar zeggen tegen MSM: kom tzt aub terug met een artikel over dit project na voltooiing! Ik ben zo benieuwd...
Mvgr Davy