Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 210

Gestart door Michael, 22 januari 2021, 10:50:54 AM

ronny-vdv

Citaat van: doomslu op 25 januari 2021, 20:15:44 PM
Om niet te veel af te wijken van het topic over MSM 210, stel ik voor dat vragen en zo over de actie 2020 of 2021 in dit draadje gepost worden: https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,29635.msg463035.html#msg463035
Het gaat over de actie 2020, maar er werd al over 2021 gesproken...  ;)
Oei, sorry, Luc  ;)
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

Geen probleem hoor.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Net MSM 210 uit de brievenbus gehaald.
Verbaasde blikken aan de keukentafel bij het zien van het artikel over de 3D print van Antwerpen Centraal. Knap werk en het artikel zal zeker met zorg gelezen worden.
Alweer een sterk nummer ondanks de beperkingen van Corona.

svvander

Hier ook uit de bus gehaald... en inderdaad het station van A'pen uit een 3D printer: prachtig gemaakt!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

stoomlokje

hier vandaag ook aangekomen,

Saskia

Thommy

Nog neit ontvangen. En geen idee of ik hem nu wel of niet krijg. Betaalverzoek gekregen, direct overgemaakt maar daarna geen reactie meer gehad van ok of niet voor msm 210
Greetz

Thommy

ronny-vdv

Hier ook niet ontvangen.
Bpost neemt niet de moeite om het tijdschrift te brengen buiten de vaste bezorgdagen.  >:(
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

dan hebben wij in Lochristi toch meer geluk,fraai nr met o.a dat station Antwerpen

ronny-vdv

En wat is nu het nieuws van Jocadis?
Mvg,

ronny-vdv

Michael

Ook hier ontvangen, even vluchtig doorgekeken weer een mooi nummer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Alan On Track

Ik ben benieuwd, ik ga hem morgen in de winkel halen
Modelbouw is een kunst

G8

prachtig stuk over a'pen centraal, kijk al uit naar het vervolg! :o

Brossel

Citaat van: PeterVG op 29 januari 2021, 10:03:49 AM
Verbaasde blikken aan de keukentafel bij het zien van het artikel over de 3D print van Antwerpen Centraal. Knap werk en het artikel zal zeker met zorg gelezen worden.

Vroeger... studeerde ik verkeerskunde in Breda. Zeker elke twee maanden namen wij de bus naar Antwerpen om daar ons net nieuwe lijfblad Modelspoor Magazine te kopen. Vanaf de teaser nummer 0 hier in huis, tegenwoordig als abonnee.
Bij elk van die bezoekjes aan Antwerpen bezochten we ook de spoorwegkathedraal van A! In die jaren onderging ze haar metamorfose naar een modern station op meerdere lagen. In mijn ogen een van de mooiste stations ter wereld. Elk bezoek fascinerend! Ook nu nog!

En dan het artikel over de 3D print van Antwerpen Centraal: WOW!!!

Voor mij is dit modelbouw eerste klas! Het hoeft niet exact op schaal te zijn... maar modelbouw is voor mij het vangen van de sfeer van de Belgische spoorwegen. En dat lijkt hier meer dan aardig goed te gaan lukken.

Ik kan dan ook alleen maar zeggen tegen MSM: kom tzt aub terug met een artikel over dit project na voltooiing! Ik ben zo benieuwd...

Mvgr Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Decapod

Antwerpen-Centraal ben ik nog niet tegengekomen, maar ik ben alleszins erg onder de indruk van het artikel over Dock's Ceinture. Wat een prachtige baan. Ik ben ooit half bezeten geweest van PROTO87, maar moet zeggen dat ik telkens teleurgesteld was als ik een baan in het echt zag: saai, kaal, weinig beweging (ik ben anderzijds geen veeltreinenvent, hoor), niet echt inspirerend. Dit daarentegen: wat een juweeltje (allez, met z'n 8m niet echt "tje"). Er hadden voor mijn part nog eens evenveel foto's mogen instaan. Het enige wat ik me altijd afvraag is: wat voor job hebben die kerels? Dat moeten toch drugsbaronnen zijn of zoiets  ;D ? Zoveel tijd om aan zoiets te werken en zo'n hopen geld eraan kunnen uitgeven (zo'n Fulgurex-loc, fiew, daarvan doen m'n ogen pijn als ik de prijzen zie), wow!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

trainspottingjr

ik wacht hier nog steeds tot wanneer mijn exemplaar in de bus valt
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW