Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

modelbouwhuizen Aalst

Gestart door Kris, 19 januari 2021, 11:14:23 AM

Kris


SuSke

Een mooie manier om onze hobby in de kijker te zetten.

In ieder geval een dikke proficiat aan Marc van OVMV met zijn realisaties.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

59erke

Heb dit ook gezien, maar er staat nergens vermeld in welke schaal  dit is. Als men uitgaat naar de detaillering van de foto's twijfel ik of dit HO is , lijkt me eerder een grotere schaal te zijn.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

OlivierV

Citaat van: 59erke op 19 januari 2021, 12:29:41 PM
Heb dit ook gezien, maar er staat nergens vermeld in welke schaal  dit is. Als men uitgaat naar de detaillering van de foto's twijfel ik of dit HO is , lijkt me eerder een grotere schaal te zijn.
Normaal spoor 1, voor zover ik weet is die specifieke Marc met Spoor 1 bezig. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Klaas Zondervan

Lijkt me aannemelijk. In dat artikel staat een foto waar hij zo'n huis vasthoudt en dat ziet er toch een pak groter uit dan H0.
Op de website van OVMV kan ik wonderlijk genoeg weinig vinden over hun bouwsels.

Alan On Track

In dit artikel is duidelijker te zien hoe groot de huizen zijn in vergelijking met de man zelf. Ik zou ook spoor 1 zeggen.
Het is in ieder geval prachtig werk, zijn electrische gevels zijn mooi geslaagd.

https://www.hln.be/aalst/marc-maakt-een-aalsters-mini-europa-dit-jaar-bouw-ik-de-borse-van-amsterdam-na~abb8d1b2/
Modelbouw is een kunst

evan

Het is spoor 1 en zijn werken zijn voortreffelijk
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alan On Track

Modelbouw is een kunst