Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Artitec 2021

Gestart door eve, 18 januari 2021, 07:54:52 AM


evan

Leuke items!

En we zagen er al een paar de Revue passeren op Floris zijn baan in opbouw  8)  Knap werk ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

1885

Wacht nog altijd op de ABL MAN vrachtwagens en kits van 2020.

GDE

Er zitten weer enkele leuke hebbedingetjes bij . Zoals de fornuizen en ander interieur zaken . Het kraantje op de truck ... Die Artitec spullen werken nogal verslavend. Echt mooi spul . Vorig jaar een Dolberg kraan gekocht en graag nog in kit aangeschaft maar het is me niet duidelijk of deze nog moeten uitkomen of er al geweest zijn .

Floris

De dolberg-kitjes zijn er al wel geweest volgens mij, de gebouwde zijn er al een tijd en meestal komen de kitjes iets eerder. Kwam op internet al wel een foto van de dolberg graafmachine-kit tegen dus die is er sowieso geweest, ik neem dus aan de kraan ook wel. Hoop dat je dr nog ergens eentje opgeduikeld krijgt, vond t zelf altijd wel een geinig ding om te bouwen.

GDE

Bedankt Floris voor de info . Nu weet ik alvast iets meer en kan ik maar hopen dat Artitec de kitjes later nog eens op de markt brengt . In afwachting van zit er alweer spullen bij de nieuwigheden die besteld zullen worden en nog effe wachten op eerdere bestelde spullen .