Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bagagewagon of pakwagen onbekend of toch niet?

Gestart door Boemeltrein, 11 januari 2021, 15:23:20 PM

modelbaanHO

Citaat van: Boemeltrein op 28 januari 2021, 09:17:58 AM
Jammer dat de bagagewagon niet apart te verkrijgen is, voor sommigen leuk zo'n set maar met een hele rits oranje I6-en ben ik niets.
Ik las in de laatste MSM dat het RIC rijtuig is sets maar ook afzonderlijk zou worden uitgebracht.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ACFI

Citaat van: modelbaanHO op 29 januari 2021, 14:56:56 PM
Citaat van: Boemeltrein op 28 januari 2021, 09:17:58 AM
Jammer dat de bagagewagon niet apart te verkrijgen is, voor sommigen leuk zo'n set maar met een hele rits oranje I6-en ben ik niets.
Ik las in de laatste MSM dat het RIC rijtuig is sets maar ook afzonderlijk zou worden uitgebracht.

Ook net dit opgepikt in de nieuwe MSM. Als dat effectief gaat gebeuren (je weet maar nooit met LS Models) dan wordt 2021 nog wat pijnlijker voor de portemonnee, na de type 1 en de Brossels.

ACFI

stevend

Jawel  super he...
er worden zelfs verschillende versies uitgebracht .
Hopelijk krijgen we rap nieuws daarover , zodat wij kunnen bestellen  ;D ;D
Voor dat budget valt reuze mee , modellen komen waarschijnlijk op het einde van een jaar ( nov; dec ) dan hebben
wij vlug een ander boekjaar .

stevend

 
schitternd toch ? 
Op de site van ls-models staan er foto's van het protomodel .

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

FREMO e.V. - afd Belgiƫ

Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stevend

dat is ook de reden dat ik als tp 3 rijder al een ganse tijd naar uit kijk  en msm doorsteek nu en dan  ;D