Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Digishop Van Biervliet

Gestart door Bonaza, 08 januari 2021, 18:26:23 PM

Michael

#105
Citaat van: doomslu op 17 januari 2021, 12:53:18 PM
Citaat van: Michael op 17 januari 2021, 11:10:19 AM

Blz 7 onderaan

https://drive.google.com/open?id=1T8GaNFwOqAMIUUcUWHuhJN0FycdXT8q9&usp=sharing
Bedankt Michaël.

Wie beheert die?

Ik je mag een berichtje via het forum sturen of rechtstreeks
swifterbant1(at)hotmail.com        (at)vervangen door @
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbaanHO

Citaat van: ERVIN op 17 januari 2021, 14:27:07 PM
Net extra info gekregen van VBV via mail ,
Hier zullen alle artikelen die we in onze winkel in stock hebben opkomen en
kan u dus alles bekijken. (elke dag plaatsen we nu artikelen erbij)

Ik ben zojuist nog eens op de webshop gaan kijken.
Wanneer je klikt bij "Elektrische locomotieven" dan wordt er welgeteld één model getoond van Roco.
De eigen producties staan er nog niet eens op.

En bij Diesellocomotieven staan er een aantal waar "Niet op voorraad" bij staat.
Toch en beetje haaks op de nieuwsbrief.

Er zal een serieus tandje moeten worden bijgestoken om een complete webshop te maken.
En dat begrijp ik niet : zo'n beslissing is niet gisteren genomen.
Waarom begin je er niet mee wanneer de webshop compleet is ?
Waarom start je met een webshop die volgens met nog niet eens voor de helft is aangemaakt.
Wanneer je bij merken op B-Models klikt krijg je het volledige gamma te zien zonder onderverdeling (zoals die wel op website zelf bestond).
Er is ook geen serieuze zoek/filterfunctie: filteren per type, land, periode, ...
Nog veel werk aan de winkel. En ik hoop dat het niet blijft bij wat het is.

Zoals ik in mijn vorige post als schreef : in België moeten ze nog heel veel leren om mee te kunnen in het e-commerce verhaal.
Want eerlijk gezegd : geen enkele Belgische trein- winkel met een webshop heeft een goed functionerende / overzichtelijke webshop wanneer je de vergelijking maakt met Nederlandse, Duitse en Franse collega's.

Hoe dan ook ik wens Kristof en zijn ploeg veel succes. 
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het wel een succes wordt.



Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ronny-vdv

Citaat van: stoomlokje op 15 januari 2021, 18:23:58 PM
Dat wil dan zeggen , als mijn locs binnen bvb 3 jaar eindelijk zouden kunnen rijden, ik ze maar in de vuilbak moet smijten +/- 2500 € ) omdat de tandwielen van slechte kwaliteit geproduceerd zijn en ze mij geen andere meer willen of kunnen leveren?
Dan is het zeer spijtig dat ik op zo een fabrikant heb gegokt. >:( >:(
En dat van Garantie?,
Ik heb enkele jaren terug een ESU dec. aangekocht, die geprogr. was voor een bepaalde loc.
bij een welbekende winkelier hier.
Na een jaartje ging ik deze erin plaatsen( gewoon met stekker ), de loc deed niets ; :-\
Loc met decoder naar de handelaar , later teruggekregen, met rekening van 10 € , alleen om hem blijkbaar terug eventjes te progr. want hij ( de loc ) was niet open geweest. en dat IN GARANTIE tijd . >:(
Antwoordt , ze hadden ermee bezig geweest.
, en Ja dat vreet nog altijd zoiets.
Ik heb hier ook 10-tallen Roco's, evenzeer een hoop Fleischmannen en wat oude Hamo's staan de meeste +/- 30 a 50j en daarvan weet ik tenminste dat zij binnen 10 jaar nog O.K. zijn  :D :D :D
Ik ben hoe langer hoe meer een afkeer aan't krijgen van de meeste Belgische handelaars, want het is NIET de eerste keer dat ik met zoiets te maken heb, en dan gaat het niet over treinen ( vandaar het snel groeiende wantrouwen ).
Bij zeer velen hier ( ik zeg absoluut niet iedereen ) komt het er nog alleen op aan van zo snel en zoveel mogelijk geld binnen te rijven, en dan Saluut klant, trek uw plan. :( :( :(
Jammer.
IK trap nu misschien op iemand zijn of haar lange tenen , maar het moest maar eens gezegd worden.
Vroeger was de klant de koning , nu alleen nog de melkkoe. :'(
IK heb dit ook al mogen ervaren.
Je krijgt bijvoorbeeld een offerte voor een set rijtuigen. Bij het afhalen van de rijtuigen, kosten deze ineens meer.
Waarom vraag je dan op voorhand de prijs?
Discussie gehad en toch verkocht aan de originele prijs zoals in de offerte.
Wat blijkt achteraf. Je bent niet meer welkom in de winkel. Reageert niet op mailtjes, aan de telefoon word je vriendelijk afgescheept.
Nochtans zou het interessant zijn, want het is dichtbij. En neen het is niet VBV.
Wijze conclusie: bestellen in het buitenland en geen discussies. Service na verkoop is schitterend te noemen.
Schade tijdens verzending en je wenst het zelf te herstellen. Geen probleem, de onderdelen worden gratis en voor niks verstuurd. Ook wanneer het onderdeel niet afzonderlijk bestelbaar is.
Toch geef ik bepaalde handelaren het voordeel van de twijfel, maar bij sommigen heb ik het gehad.
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter


Kris

Peter,

De reactie was niet over VBV , dus vermoedelijk geen W-Vlaanderen , wel erg kort door de bocht

Mvg

Metpetergaathetbeter

waarvoor sorry,als je geen gelijk hebt moet je het ook toegeven :)

pandur

Dat de digishop de winkel zal vervangen is nu duidelijk geworden !
Maar ,
Hoe is dat nu met de producenten ; B-models  / Budget-Line  /  VanBiervliet  producten ?
Geen enkele vorm van communicatie hieromtrent ?
Spijtig , toch ?
Laatste update dateert reeds van april vorig jaar , hier worden de "klanten" ook in de kou gezet
Mvg ,
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

Metpetergaathetbeter

#112
ondertss iemand 10 kapotte loc's op 10 van in de kast te staan

55erke



Hoy,
De nieuwigheden van B models enz.. kwamen vorige jaren ongeveer eind januari uit als ik mij niet vergis. Dus nog een beetje geduld hebben denk ik. Ik ben ook zeer benieuwd.
Ik wens ze in alle geval succes met de nieuwe weg die ze inslaan. Je ziet dat de site langzaam maar zeker uitgebreid word.
Groetjes


Michael

Nog even geduld voor de nieuwigheden van Van Biervliet denk ik maar een eerste aanzet staat op hun website'

http://www.vanbiervliet.com/new2021.htm
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Ik begrijp de meeste hun reactie wel... alleen vind ik het zeer spijtig dat we Kristof zijn versie van het verhaal niet te horen krijgen. De keuze van een webshop lijkt mij echt wel een hele logische keuze en zeker nu in deze tijden.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

Ik vind dat hier veel zever verkocht wordt.

Maar er wordt over gepraat, betere reclame kan je niet hebben denk ik.  ;D

Ik ben vooral benieuwd welke nieuwe modellen ze uit hun hoed gaan toveren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ramdani

ik laat mijn pakjes altijd leveren bij de krantenwinkel, maar bij Van Biervliet gaat dit niet   :(,
de postbode gaat weer nutteloos bij mij staan te bellen, en ik mag weer door de files (stad Halle) naar de post gaan >:(

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Metpetergaathetbeter

zo wordt treinen daar kopen ook een beetje reizen  ;)

Stef71

Gisteren nog eens uit nieuwsgierigheid de webshop bezocht.....
Is nog serieus wat werk aan. Zag zelfs Roco niet tss de merken staan... Beetje triestig allemaal.