Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Digishop Van Biervliet

Gestart door Bonaza, 08 januari 2021, 18:26:23 PM

bellejt

netjes.Dan heb ik ook het laatste daar gekocht. Mijn nieuwe leverancier bied dezelfde prijzen , zelfs goedkoper, MET een winkel. Vermits ze dus eenzijdig alles veranderen denk ik er ook aan mijn bestellingen te annuleren.Zoals reeds in een ander topic vermeld draai je dan persoonlijk op voor verzendkosten tijdens garantie of  moet je al verlof nemen om naar hun depot te gaan.Einde verhaal

Bonaza

Als je op de site leest kan je zelf geen telefonisch contact meer hebben. Als ze willen opboksen tegen de buitenlandse webwinkels zullen ze toch wel heel veel service gaan leveren.

Groeten

Marcel

Bonaza

Eigenlijk blijft nog enkel Olaerts, Modeltrein paradise, Het Spoor en Verschooten over. Mag ik vragen wie je nieuwe leverancier is want ook ik ga het elders zoeken.

Marcel

55erke


Jammer , ik kwam daar al eens graag.
Tja de toekomst zeker...

Rangeerduivel

Citaat van: Bonaza op 15 januari 2021, 15:57:39 PM
Eigenlijk blijft nog enkel Olaerts, Modeltrein paradise, Het Spoor en Verschooten over. Mag ik vragen wie je nieuwe leverancier is want ook ik ga het elders zoeken.

Marcel

Er is ook nog Minimodelrails in Dilbeek, en misschien nog een paar in Wallonie die ons niet zo bekend zijn... :-\
Samen met ons zal ook onze hobby uitsterven... :(
En corona heeft in dit alles wel een handje!

;)

Peter

Ondanks het feit dat ik er maar een paar keer geweest ben vind/vond ik het een gezellige winkel met vriendelijke mensen. Ook via de telefoon altijd vriendelijk en behulpzaam.
De meest van mijn modelpoor inkopen komen echter van Modellebahnshop Lippe in Duitsland. Spreken verschillende talen, heel vriendelijk, mee van de laagste prijzen en zeer lagen verzendkosten (3,70 euro bij aankoop boven de 100,00 euro) en zeer belanrijk uitstekende service Indien er een defekt is binnen de twee jaar krijg je een bon om het model GRATIS terug te sturen (BPost samen mer DHL),
Enig nadeel: niet zo veel keuzen van Belgische modellen, Behalve LSM en die zijn dan goedkoper dan hier.
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 15 januari 2021, 16:01:42 PMEr is ook nog Minimodelrails in Dilbeek,

Ben je daar al eens geweest? ....

Is ook nog eentje in Oostende dacht ik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bellejt

#22
reeds een tijdje naar modeltrein paradise overgestapt.Zelfs goedkoper dan vbv en steeds een perfekte service en leuke babbel met Patrick.Ook goede communicatie.De laatste is de marklin type 1 en netjes mails ontvangen van intekening en gisteren dat hij binnen was.
Wat is het nut nog te bestellen via een website als je het elders goedkoper kan verkrijgen en zelfs nog bezichtigen ? Met zeer ruime openingsuren en zelfs afhalen indien mogelijk na afspraak.

Ook wordt niks meer vrijgegeven van de op komst zijnde modellen.Denk dat ik de AM Budd maar ga afzeggen want als er geen degelijke service meer is ga ik bij problemen geen massa's km rijden om het opgelost te krijgen.

JerryCrazy

#23
Het is definitief ? ???

Ik ben teleurgesteld. Ik ging voor de laatste keer eind oktober.

Havoc

Ook een beetje koffiedik kijken wat ze nu eigenlijk verkopen. Als ik op de website ga dan is het enkel h0. N staat in de lijst maar dat zijn 13 lampen. Z is "sorry niet gevonden". Staat wel bij "niet beschikbare producten kan je bestellen" maar wat betekent dat? Als het op de site staat maar niet in stock is kan je bestellen? Of je kan al de rest van de fabrikanten die we hebben bestellen? Of kan je eender wat er is van modelspoor bestellen? Communicatie is niet echt duidelijk.... Als je het dan nog allemaal via email gaat moeten doen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

NielsVV

Ik ging er ook regelmatig heen, ook al had ik niet echt iets nodig, kwam altijd met wat buiten. Vriendelijke mensen en zeer goede service. Spijtig dat ze deze weg gekozen hebben. Nu kan ik evengoed bij de concurrentie gaan die dan ook nog is goedkoper is. Vind het vooral jammer dat het persoonlijk contact op deze manier wegvalt. Gewoon even een praatje maken en eens polsen of er al een update was over de nog uit te brengen modellen etc.

H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 15 januari 2021, 16:11:33 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 15 januari 2021, 16:01:42 PMEr is ook nog Minimodelrails in Dilbeek,

Ben je daar al eens geweest? ....

Is ook nog eentje in Oostende dacht ik.

Ik ben daar reeds meerdere malen geweest, maar je kan er ook kopen via het wwweb natuurlijk,

Idd, Oostende bij Guy Vincke. En misschien vergeten wij er nog...

;)

WVA

Hoi, van waar komt de informatie dat ze de winkel definitief sluiten?

bellejt

website vbv : Ter plaatse shoppen is niet meer mogelijk. Enkel ophaling

Stieven76