Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Digishop Van Biervliet

Gestart door Bonaza, 08 januari 2021, 18:26:23 PM

Bonaza

Beste treinspoorders,

De website van Van Biervliet wordt vernieuwd. Maar het adres van hun digishop ontbreekt, weet er iemand dat hier ? Ik ben het vergeten.

Grts

Marcel

mardig23

Mvg Karl

Bonaza

Beste Karl,

Hartelijk bedankt zit nu bij mijn favorieten.

Met vriendelijke groeten

Marcel

B_Modelbouw

Een upgrade van hun website... waarin je de handleidingen digitaal terug vindt en er meer naar nazorg gewerkt wordt. Want een tevreden klant is een terugkerende klant.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


hapkin

CiteerEen upgrade van hun website... waarin je de handleidingen digitaal terug vindt en er meer naar nazorg gewerkt wordt. Want een tevreden klant is een terugkerende klant.

Daar gaat voor mij toch meer voor nodig zijn dan een update van hun site of een mail met "wij werken volop aan een nieuwe versie : Van Biervliet 2.0 "


doomslu

Zouden we niet beter afwachten tot we weten waarover het gaat alvorens commentaar te geven?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bonaza

Ik denk dat die Van Biervliet 2.0 niet over hun site gaat maar over de winkel. Mogelijk een vernieuwing.

grts

Marcel

Bonaza

Opgelost. Geen winkel meer. Van Biervliet 2.0 is een webshop. Jammer alweer een modelbouw winkel minder.

Marcel

bellejt

is altijd een webshop geweest.Heb er ooit bij gekocht en netjes afgehandeld.Velen wisten echter niet dat die van hun was.

the_gold

Wat met garantie? Herstellingen?

Alles opsturen zonder enig contact of woordje uitleg?

WVA

Citaat van: Bonaza op 15 januari 2021, 14:47:35 PM
Opgelost. Geen winkel meer. Van Biervliet 2.0 is een webshop. Jammer alweer een modelbouw winkel minder.

Marcel

Hoi, mag ik vragen waar deze informatie vandaan komt?

mardig23

Mvg Karl

Bonaza

Jammer genoeg heb ik met hun website geen al te beste ervaring. Maar goed een nieuw start geven we een nieuwe kans.

grts

Marcel

WVA

Citaat van: mardig23 op 15 januari 2021, 15:41:20 PM
http://www.vanbiervliet.com/

:'(

Ik had ergens gelezen dat hij van 06/01 tem 16/01 gesloten was wegens inventaris.

Rangeerduivel

Citaat van: the_gold op 15 januari 2021, 15:32:06 PM
Wat met garantie? Herstellingen?
Alles opsturen zonder enig contact of woordje uitleg?

Er is nog altijd verbaal kontakt mogelijk via Email en desnoods telefoon...
Of de klant er beter zal bij varen valt nog af te wachten, maar dat is ook zo bij andere webshop's

;)