aanduiding reactie met "nieuw"

Gestart door bumper, 02 januari 2021, 14:05:58 PM

bumper

Aan allen,

Heeft iemand dat ook al opgemerkt? Wanneer je een reactie die als nieuw gemerkt is aanklikt en na het lezen terugkeert naar de hoofdrubriek dan is het label "nieuw" van de reactie van het volgende topic verdwenen. Op voorwaarde dat die ook als "nieuw" gemerkt is natuurlijk. Op zichzelf niet zo dramatisch, maar het maakt het wel moeilijker om te volgen wat je nu al wel gelezen hebt en wat niet.
Of is dat misschien een instelling die ik moet aanpassen?
Verder nog mijn beste wensen aan iedereen.

Groeten.
Ludo.
 

Jurgen

Ik klik altijd op 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek', zo krijg je alle berichten te zien.

Vervolgens houd ik 'CTRL' ingedrukt en klik ik met de muis op 'Nieuw'. Zo opent het onderwerp in een nieuw tabblad van je browser en dat kan je dan gewoon afsluiten nadat je alles gelezen hebt.

Meestal open ik meteen verschillende onderwerpen die me interesseren en wanneer de nieuwe onderwerpen op meerdere pagina's staan, werk ik pagina per pagina af, beginnend met het oudste ongelezen onderwerp.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Zal dan toch met je browser te maken hebben. Net geprobeerd en ik zie dat niet gebeuren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: bumper op 02 januari 2021, 14:05:58 PM
Aan allen,

Heeft iemand dat ook al opgemerkt? Wanneer je een reactie die als nieuw gemerkt is aanklikt en na het lezen terugkeert naar de hoofdrubriek dan is het label "nieuw" van de reactie van het volgende topic verdwenen. Op voorwaarde dat die ook als "nieuw" gemerkt is natuurlijk. Op zichzelf niet zo dramatisch, maar het maakt het wel moeilijker om te volgen wat je nu al wel gelezen hebt en wat niet.
Of is dat misschien een instelling die ik moet aanpassen?
Verder nog mijn beste wensen aan iedereen.

Groeten.
Ludo.
Ik heb dat ook al gemerkt de laatste tijd. Bedankt voor het melden. Nu weet ik dat ik het niet alleen ben...
Is wel vervelend, want daardoor mis ik soms dingen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

#4
Ik pas de methode van Jurgen ook toe en volgens mij mis ik op die manier geen enkel bericht.
Soms moet ik bijkomend nog op het knopje onderaan "alle ongelezen berichten" klikken.
Dat moet ik doen wanneer ik enkele dagen het forum niet heb bezocht.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

fnmdevil

Citaat van: Jurgen op 05 januari 2021, 09:50:19 AM
Ik klik altijd op 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek', zo krijg je alle berichten te zien.

Vervolgens houd ik 'CTRL' ingedrukt en klik ik met de muis op 'Nieuw'. Zo opent het onderwerp in een nieuw tabblad van je browser en dat kan je dan gewoon afsluiten nadat je alles gelezen hebt.

Meestal open ik meteen verschillende onderwerpen die me interesseren en wanneer de nieuwe onderwerpen op meerdere pagina's staan, werk ik pagina per pagina af, beginnend met het oudste ongelezen onderwerp.

Ik gebruik ook deze methode met een kleine vereenvoudiging. Het muis scroll wieltje is bij de meeste ook een indrukbare knop. Als je op de link klikt met het muiswieltje dan zal de pagina automatisch in een nieuwe tab geopend worden.

PietB

Citaat van: bumper op 02 januari 2021, 14:05:58 PM
Of is dat misschien een instelling die ik moet aanpassen?
Het opruimen van cookies wil dat fenomeen nog wel eens oplossen.
Citaat van: bumper op 02 januari 2021, 14:05:58 PM
Verder nog mijn beste wensen aan iedereen.
Jij ook de beste wensen.