Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

HELP ! Digitaal of analoog?

Gestart door n/a, 24 oktober 2006, 13:57:03 PM

INFO

Deze weggelopen trein, lijkt verdacht veel op Rode Stof op een ander modelspoor forum. Deze man is een beetje teleurgesteld, omdat hij een aantal dingen niet zo goed begrijpt, en in de digitale treinbesturings wereld een aantal verkeerde keuzes heeft gemaakt, hij denk nu de oplossing gevonden te hebben bij een systeem wat al 40jaar on verandert op de markt is. Beter bekend onder de naam  van Meekeren. Het email adres van onze weggelopen trein komt van een adviesburo. Misschien een poging van Mecktronics om zijn verouderde producten weer wat nieuw leven in te blazen.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

ysbeer

Ik vermoede al zo iets.
Ik denk zelfs dat er nogwel meer stiekum reclame werk op dit forum zit
wat goed loopt en gelezen wordt is aantrekkelijk voor deze heren.
Gelukkig straft het kwaad meestal zichzelf ,want het komt meestal uit.


wim ysbeer.


Bundesbahnfreak

Ik denk dat het nieuwe Dinamo-systeem "dinamo hybride" een interessant alternatief is, ge kunt zowel analoog als digitaal doorheen rijden.  Dit gecombineerd met koploper (versie 7 moet nog uitkomen) zou een mooi systeem kunnen zijn.
Let wel, ik spreek niet uit ervaring want ik ben baanloos[:I].  Maar ik ga dit systeem in de toekomst gebruiken, heb meer dan 80 loc's en zie het financieel ni zitten om deze allemaal uit te rusten[V]

pahasoft

Hallo Freak??

Hoe weet jij dat het Koploper versie 7 wordt? Ik weet dit namelijk zelf nog niet eens [:D]

Even ter info: in de gebruikersgroep voor de Dinamousers is wel een versie van Koploper beschikbaar die Dinamo 3.0 ondersteunt. Deze versie is speciaal voor deze groep nu reeds beschikbaar gesteld zodat deze niet hoeven te wachten op de nieuwe versie van Koploper.

Bundesbahnfreak

hallo Pahasoft, ik dacht dat na 6.3 misschien 7 kwam[:)], blijkbaar wat voorbarig, [:I] toch proficiat met je programma!!!!  Groetjes