Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Beste Wensen

Gestart door adrievans, 01 januari 2021, 00:53:23 AM

Alberke

Feestjes van meer dan 2000 man in het buitenland, mensen die ondanks alles toch op reis gaan, knallend vuurwerk hier heel de avond,
winkelstraat zwart van het vol waar niemand zich iets aantrekt van de regels. Sta me toe om het allemaal diep zwart in te zien.
Zolang het egoïsme niet eerst wordt uitgeroeid zal ook dat virus niet uitgeroeid worden.
Wat niet wegneemt dat ook ik de hoop koester dat het weer "normaal" gaat worden, al was dat "normaal" ook niet zoveel goeds.
Gaan we na meer dan een jaar (of langer!) oppassen nog naast elkaar op een terras durven zitten? Mekaar eens goed vastpakken?
Naar een beurs gaan?
Ik wens jullie veel plezier met je hobby's, geen problemen met de gezondheid, en een niet te warme zomer.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Pierre

Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en laat het vooral een gezond jaar worden. ;)
Groet Pierre.


Michael

Wens jullie allen een gezond en voorspoedig 2021.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mardig23

Beste Medemodelspoorders,

Ik wil jullie het allerbeste wensen voor 2021.
Nog een klein beetje geduld, en ja, dan gaan we weer naar de beurs, elkaar een hand geven, en ge moogt gerust zijn dat ik weer op een terras ga zitten! :P

En zodra het mag ga ik ook terug naar een restaurant, naar de cinema, naar de platenwinkel en nog van dat leuks, om "de lokale handelaar" te steunen!
Elk excuus is goed voor een feestje in 2021🤣😂

Maar vooral: Ik wens jullie allemaal een zalige eerste kappersbeurt toe in 2021...🤐🥴😱!!

Hou het veilig, hou vol. Het komt allemaal weer goed....
Mvg Karl


Roderik

Always be modelling!

Koen

Wij wensen jullie een mooi en gezond 2021.
Ik hoop dat we in 2021 terug naar het "normale" kunnen gaan en dat we elkaar niet continu moeten aanschouwen als een mogelijk besmet persoon. Ook hoop ik dat we terug naar beurzen kunnen gaan en kunnen genieten van wat de ander gebouwd heeft tijdens deze nare tijden.
Als er dan toch een positief ding is wat deze nare tijd heeft voortgebracht, is dat we als mens nu beseffen dat het "normale" niet vanzelfsprekend is en dat we dit moeten koesteren.
Een ander neveneffect van de corona is dat de hobby een boost krijgt en dat is natuurlijk een positieve evolutie. Laat ons hopen dat deze evolutie zich verder zet.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Floris

ja, wat zuwwe dr van zeggen, allemaal maar weer sterkte dr mee hè!