Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Piko 2021

Gestart door Sicco, 30 december 2020, 10:19:46 AM

Sicco

https://www.piko.de/KAT_PDF/99501.pdf

Helaas voor België lijkt het een klein tandje terug, wellicht vanwege de Corona-situatie
Opvallend genoeg wel twee nieuwe tp3 Brossel versies

ACFI

Jipie,

Ikke blij met de twee (2!) groene Brossels.

ACFI.

Alberke

Citaat van: ACFI op 30 december 2020, 10:53:49 AM
Jipie,

Ikke blij met de twee (2!) groene Brossels.

ACFI.
Ge moet die wel kopen hé, ze delen die niet uit!  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

B_Modelbouw

Lijkt me eerder een oude catalogus met een nieuwe datum...

De Traxx 2843 is al een tijdje nergens meer te verkrijgen.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Sicco

Nee dit is de totaalcatalogus waar ook de nieuwe in staan. De nieuwtjesfolder daar staan de Belgische modellen niet in. Wat hierin staat is alles wat verkrijgbaar (bestelbaar) zou moeten zijn.

ACFI

Citaat van: Alberke op 30 december 2020, 11:10:01 AM
<snip>
Ge moet die wel kopen hé, ze delen die niet uit!  ;D
Alberke,

ik hoop elk jaar op een tp III lok van MSM. Dat is ondertussen al een serieus spaarvarkentje geworden. Ik ga met plezier dat varkentje kraken voor de Brossels.
(het zal dit jaar wel alweer een 55 worden in een schildering waar ie twee maand mee rondgereden heeft).

Samen met de type 1 van tante Matrix wordt '21 een meer dan gemiddelde jaar voor Tp III liefhebbers.

ACFI.

Gaspar

Kort samengevat voor mij: noppes voor mij in 2021.
Wat dachten ze van een MS96 bii Piko? Op die van LSM moeten we toch niet wachten.
 

Alberke

Citaat van: ACFI op 30 december 2020, 13:38:17 PM
Citaat van: Alberke op 30 december 2020, 11:10:01 AM
<snip>
Ge moet die wel kopen hé, ze delen die niet uit!  ;D
Alberke,

ik hoop elk jaar op een tp III lok van MSM. Dat is ondertussen al een serieus spaarvarkentje geworden. Ik ga met plezier dat varkentje kraken voor de Brossels.
(het zal dit jaar wel alweer een 55 worden in een schildering waar ie twee maand mee rondgereden heeft).

Samen met de type 1 van tante Matrix wordt '21 een meer dan gemiddelde jaar voor Tp III liefhebbers.

ACFI.
Ah, gij hebt een spaarvarken!Gelukkige mens. Dat van mij verteert alles wat ik er in steek ; spijtig genoeg  :'(
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

alfa624

Te bestellen bij R. Eggermont  ER DECOR . Piko  NMBS motorwagen , alle types beschikbaar DC AC analoog digi + sound
info@er-decor.eu
alfa

Decapod

Er zouden ook nog twee varianten van de bekende tp III Zaes-ketelwagen van Piko op de markt gebracht worden, blijkbaar. Een BP en een Purfina-exemplaar.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.