Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 209

Gestart door doomslu, 27 december 2020, 14:07:22 PM

trainspottingjr

Hier is hij nog niet in de brievenbus gevallen , zal wachten zijn tot maandag
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Gerolf

Ik heb hem al gehad, en al wat gelezen. Ik ben vooral gecharmeerd door de artikels van Robert en Marcel - maar er staat nog heel wat moois in   8)  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

59erke

Hier ook al vorig jaar mogen ontvangen. Vooral fan van het prachtige winterbaantje Arendsdorf, alleen spijtig dat er geen baanplan en wat meer foto's getoond worden.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

svvander

Citaat van: Gerolf op 03 januari 2021, 10:34:53 AM
Ik heb hem al gehad, en al wat gelezen. Ik ben vooral gecharmeerd door de artikels van Robert en Marcel - maar er staat nog heel wat moois in   8)  :P

Inderdaad het artikel van Robert is heel interessant. Ik wist niet dat die spullen zo aangeboden werden. Maar het is vooral het resultaat dat ik machtig vind.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

amibo

Citaat van: 59erke op 03 januari 2021, 13:59:22 PM
Hier ook al vorig jaar mogen ontvangen. Vooral fan van het prachtige winterbaantje Arendsdorf, alleen spijtig dat er geen baanplan en wat meer foto's getoond worden.

Baan lijkt groter dan die is. Kon ook niet anders omdat de baan regelmatig verplaatst moest worden.
Past in zijn geheel in een aanhangwagen.
Op beurzen zag je ook heel veel mensen denken, dit formaat kan ik ook thuis kwijt.
Een formaat wat ook past in een gemiddelde logeerkamer.

Zofman

Citaat van: 59erke op 03 januari 2021, 13:59:22 PM
Hier ook al vorig jaar mogen ontvangen. Vooral fan van het prachtige winterbaantje Arendsdorf, alleen spijtig dat er geen baanplan en wat meer foto's getoond worden.

Ik was als teamleider van " ons tweede thuis" betrokken bij de msgh. Ik heb nog enkele fotos genomen op eurospoor.
Omdat we met beperkte middelen moesten beginnen kwam er een mooie plank waarop alles  moest gebeuren. Was alleen een rare maat. Zodoende werd hij een soort van vierkant. Het baanplan is niet zo spectaculair. Het was gewoon een in elkaar gedraaide lus. Het railmateriaal kwam uit de erfenis van een van onze bewoners en lid van de msgh. De baan is naar hem vernoemd.
Als je mij je emailadres via pb geeft kan ik enkele fotos naar je sturen.
Groet en blijf gezond!
Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan