Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 209

Gestart door doomslu, 27 december 2020, 14:07:22 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Prachtig Luc
Zeker het artikel over de 120.003.
Ik bezit zelf de Piko 120.002, volgens mij een zeer goed model

Untitled by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

eens zien hoe kritisch er zal gestemd worden ?

svvander

Waarom zou er niet kritisch gestemd worden? Je stemt toch omdat je iets graag hebt of niet? Niet iedereen kan mogelijks alle aangeboden modellen hebben, laat staan ooit al gezien hebben in de winkel. Dit was trouwens één van de punten van kritiek op Febelrail als ik mij niet vergis, dat er veel van de modellen die voorgesteld werden of al uitverkocht waren of zo gelimiteerd waren of zelf helemaal nog niet uit waren. Ik zou zeggen: allen stemmen. Dit maakt de stemming alleen maar realistischer.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

eddy

Vandaag in de brievenbus.

Thommy

Citaat van: eddy op 31 december 2020, 14:44:25 PM
Vandaag in de brievenbus.

hier ook. Snel eens gekeken wat en hoe. Vooral welke test er kon zijn van die nieuwe Piko. Op kleurstelling/nummering na dacht ik toch geen verschil, maar de uitleg over de loc zelf is natuurlijk ook iets. En de vergelijking met de bovenstaande van Peter  ;D

mooi, leesvoer voor 1 dezer
Greetz

Thommy

Geert

Bij mij niets in de bus, zal voor volgend jaar zijn  :(

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

ook hier sukkelde hij nog net voor (het) Nieuw(e)jaar binnen  ;) Op nieuw fraaie dingen o.a van die Nederlandse Waal  met zijn badwater  ;)

hans63

In het voorwoord staat dat in Nederland het januari nummer niet verspreid wordt.
Vandaag hier toch bezorgd, mooi toch!

doomslu

Citaat van: hans63 op 02 januari 2021, 17:16:55 PM
In het voorwoord staat dat in Nederland het januari nummer niet verspreid wordt.
Vandaag hier toch bezorgd, mooi toch!
Alleen aan abonnees natuurlijk, via de post.
Echter niet via de dagbladhandel wegens de lockdown.  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Stomme vraag, maar waar kan je online stemmen? Kan het zijn dat dit nog niet online staat?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Citaat van: svvander op 02 januari 2021, 18:12:59 PM
Stomme vraag, maar waar kan je online stemmen? Kan het zijn dat dit nog niet online staat?
Het staat nog niet online.
Onze mensen van de administratie zijn nog tot maandag in verlof. Daarna komt het online.
Ik moet eerlijk toegeven dat we verrast zijn dat de post toch al een aantal abonnees bediend heeft...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 02 januari 2021, 18:41:49 PM
Ik moet eerlijk toegeven dat we verrast zijn...

Wie had er nu gedacht dat er op 1 januari een nieuw jaar ging beginnen... ::) ;D ;D

;)

Michael

Ook hier ( Swifterbant NL) vandaag op de mat gevallen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

In Zoetermeer NL ook al op donderdag (31ste) in de brievenbus.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk