Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Abo verlengen? Krijgen we automatisch een uitnodiging?

Gestart door svvander, 24 december 2020, 14:43:33 PM

svvander

Het viel me juist te binnen dat mijn abonnement van januari 2020 van start is gegaan. Normaal gezien krijgen we toch een mail met een herinnering? Of is het van januari t.e.m. januari (ik weet eigenlijk niet meer of ik deze van januari zelf heb gekocht of via abo heb gekregen...). In elk geval: ik heb nog geen mail gezien. Kan iemand mij vertellen hoe dit juist zit?

Dank u. En... prettige feestdagen!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

59erke

Normaal gezien krijg je een e-mail nadat je het laatste nummer hebt gehad. Allez zo gaat het toch bij mij, dan is het een kwestie van op tijd te betalen zodat je het volgende nummer niet mist.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Klaas Zondervan

Staat op de website van modelspoormagazine.be:

"Abonnementen worden niet automatisch verlengd – bij afloop ontvangt u een vrijblijvende betaaluitnodiging per mail of per brief thuis toegestuurd. Een abonnement gaat telkens in met het eerstvolgende nummer dat verschijnt na ontvangst en verwerking van de betaling. Het wordt dus nooit met terugwerkende kracht opgestart."

efl045

Ik ben nooit verwittigd geweest na een abonnement van 2 jaar, niet per mail, niet per brief, en heb het pas vernomen toen ik vroeg waar mijn exemplaar bleef dat ik al een tijd verwachtte.
En sindsdien ben ik dan niet meer geabonneerd ...

svvander

Citaat van: Klaas Zondervan op 24 december 2020, 14:56:04 PM
Staat op de website van modelspoormagazine.be:

"Abonnementen worden niet automatisch verlengd – bij afloop ontvangt u een vrijblijvende betaaluitnodiging per mail of per brief thuis toegestuurd. Een abonnement gaat telkens in met het eerstvolgende nummer dat verschijnt na ontvangst en verwerking van de betaling. Het wordt dus nooit met terugwerkende kracht opgestart."

Hey Klaas, dat las ik ook... maar er staat nergens wanneer. En vermits ik ook niet meer exact weet of ik het januari-nummer nu via abo gekregen had of zelf gekocht of dat het deze van februari was... ik vermoed dat het het februari zal zijn. Ik ga het toch van kortbij opvolgen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

#5
Meestal komt de mail kort na het laatste nummer. Dus je mail in de gaten houden in het begin van de maand. En je spam niet vergeten.
Wil je zeker zijn, stuur dan een mailtje naar de abonnementsdienst van msm. Een vriendelijk antwoord is gegarandeerd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be