Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Bouwsels in schaal 0, ook leuk!

Gestart door hans63, 12 december 2020, 11:51:01 AM

hans63

Naast het bouwen van dioramaatjes in h0, is het ook wel eens aardig om wat in schaal 0 te doen.
ik heb in februari jl. bij 01Treff in Maarn (NED)  hele fraaie dingen gezien, dus er zelf ook mee aan de slag gegaan.  :)

maar eens kijken of het wat wordt, een segmentschijfje in aanbouw:




svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Havoc

Citaat van: hans63 op 12 december 2020, 11:51:01 AMmaar eens kijken of het wat wordt, een segmentschijfje in aanbouw:

Ik zou zeggen dat het iets is. Ziet er prima uit.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Ferme start !
... en in die grotere schalen kan men zich uitleven in details   8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

hans63

dank heren,

het segmentschijfje is wat verder gevorderd, er is zelfs bedienend personeel aangetrokken.  :)



Ronald


Pierre

Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

daar mag je gerust heel trots op zijn ! ;)

SuSke

En zo te zien is het een echte "werkende kracht"  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

hans63


CiteerEn zo te zien is het een echte "werkende kracht"  ;D

Dat hoop ik wel Frans, daar heb ik hem voor aangenomen.
Het dek is inmiddels wat verweerd.

Citeer
Citeer

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Cord

Dit is niet zomaar een "bouwsel" dit ziet er fantastisch uit!
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

modelbaanHO

Ik vind de brug prachtig, maar is dat manneke niet een klein beetje te klein ?
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Havoc

Ik denk dat de brug ok is en het manneke ook. Maar dat de zwengel wat hoog staat. Tenzij het ene op 1/45 is zoals 0 moet zijn en het andere 1/43.5 of 1/48 (nog een andere fantasieschaal voor 0).
Met vakantie voor onbepaalde duur.