Perronverslichtingspalen

Gestart door rixke rail, 09 december 2020, 15:56:34 PM

rixke rail

Nicolas Collection, bekend van de prachtige spoorfotoboeken, hebbeb zich nu blijkbaar ook op de scenery gesmeten ...

https://www.nicolascollection.com/model-building-accessories/

Mooi, maar wel vrij prijzig ...  :-X
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

mark7758

Deden zal al een aantal maanden.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

Een klein woordje uitleg zou wonderen kunnen doen...
- zitten er lampjes of leds in?
- indien ja, wat is de bedrijfsspanning?
- hoe zit het sokkeltje er uit?
- wat zijn de afmetingen?
- ...

vul het rijtje maar aan  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Suske,

Ik heb ze liggen voor de grote Belgische baan, maar ze liggen op locatie.  Na maandag 14/12 weet ik  je meer te vertellen daar ik langs ga met de keukenbouwer voor de vitrinekast rond het schaduwstation ;)  Ik heb de palen met armaturen en de armaturen voor op gevels of bovenleidingpalen.  Ze zijn alleszins met LEDS uitgevoerd.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Ben benieuwd...  ;) ;)

Het zien er in ieder geval wel mooie dingen uit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ramdani

#5
-spanning is 12 tot 16v
-weerstanden zitten eraan (of erbij voor armaturen op gevels)
-leds
-voor de afmetingen en sokkel zie foto's





mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Gerolf

Die zien er erg mooi uit - maar ze zijn inderdaad wel prijzig.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

#7
Citaat van: Gerolf op 11 december 2020, 07:24:15 AM
Die zien er erg mooi uit - maar ze zijn inderdaad wel prijzig.

Logisch daar ze met de hand in Italie gemaakt zijn in opdracht van iemand in Belgie...  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.