Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Onderhoud aan het spoor

Gestart door Michael, 26 november 2020, 21:26:29 PM

Michael

Worden deze ook in België gebruikt, zijn mooie modellen

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

#1
Hey Michael,

De Eerste twee heb ik nog nooit gezien in België en ik heb best al veel spoorkranen gezien en zelfs vaak in gezeten als passagier/ begeleider.   De Liebherr heb ik al wel gezien en die heeft ook veel weg van de bekende Atlas 1604.  Meestal zijn de Liebherr kranen die hier worden ingezet van Nederlandse aannemers die gehomologeerd zijn door infrabel om hier te werken.

De Eerste heb ik hier ook in model thuis daar die in de US en Canada ook actief zijn.  Mooi en degelijk model.

106701561_2678303035825653_7806375826016940807_o by evan Daes, on Flickr
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Michael,  Van wie is die Liebherr eigenlijk op 1/87 schaal?  Die ziet er ook fraai uit.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Heeft er misschien ook iemand foto's van deze kraan in actie? Model in 1/87 is besteld.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vyncky

Citaat van: evan op 27 november 2020, 15:46:44 PM
http://www.lijn-12.be/album-16-01-23.php

Ha Evan, bedankt voor de Reclame ;)

Michael kijk eens verder op mijn site. In het tabblad "albums" staan meerdere reportages van spoorwerken op de lijn. Misschien zit daar ook wat tussen.
Als er wat interessants tussen zit, stuur maar een PBtje met welke foto's je interessant vindt. dan kijk ik of er nog wat tussen zit.  De foto's op de site zijn maar een minieme fractie van wat destijds gefotografeerd is.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Evan bedankt voor de link, Yannick bedankt ik heb nu deze komende maand de tijd ik ga eens rustig rondspeuren op je site en als ik nog wat vind wat ik kan gebruiken dan neem ik wel even contact met je op.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Hier is de Liebherr versie toegekomen. 


IMG_4922 by evan Daes, on Flickr

IMG_4926 by evan Daes, on Flickr

Knap machientje.

De Cat versie staat wel beter op de sporen en kan je goed vooruit en achteruit duwen.  De Liebherr is wat minder spoorbast, maar statisch is het dus een mooi model.

:)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.