Het mag dan wel Paas-Pauze zijn (voor ons betekent dit tot 18/04 geen nieuwe artikels op de website), achter de schermen zijn we allemaal heel hard ons best aan het doen om de website er beter uit te laten zien. Zo hebben we de laatste dagen de
linken aangepast en er een heel pak interessante aan toegevoegd. Ga gerust eens kijken, het is zeker de moeite. Er zitten een heel pak links naar o.a. fora tussen waar ikzelf nog nooit had van gehoord.
Op 18/04 plannen we een artikel in over het maken van "betonbaantjes". Deze veel voorkomende baantjes in het Vlaamse landschap zijn heel eenvoudig te vervaardigen. Hoe? Dan zal je dan kunnen lezen op de website. En vermits we dan toch bezig zijn, we gaan niet 1, maar 2 mogelijke manieren laten zien hoe je dit heel eenvoudig kan. Ik vermoed dat het 2de deel voor ergens midden mei zal zijn.
Er volgt ook nog een vervolg op mijn
"Hoe aan een eerste baantje beginnen? Gebracht door een dummy met 2 linkerhanden..." en er komen zeker nog vervolgstukken op onze Arduino-artikels.
Tot slot voor zij die interesse hebben, kan je je nog steeds lid maken bij onze
FB-pagina . Ondertussen zijn we daar al met een stuk of 28 leden. Opgelet: lid van de FB-pagina is niet hetzelfde als lid zijn van de club. Dit kan ook nog steeds. Hiervoor dien je enkel een mailtje te sturen naar
De Locloods met een korte motivatie motivatie waarom je lid wenst te worden. De aansluiting bij onze virtuele modelspoorclub is nog steeds gratis (zolang het nog kan). We verwachten wel om regelmatig actief mee te werken/denken aan projecten en artikels.
Ga zeker nog eens kijken.
Ik wens jullie alvast heel veel leesplezier en voor zij die vakantie hebben, geniet van je verlof en hou het Corona-proof!