Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 208

Gestart door Michael, 21 november 2020, 13:30:05 PM

Michael

Nog een weekje en dan volgt alweer MSM 208, ben benieuwd wat men nu weer voor ons in petto heeft.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Zonet belde de postbode aan. MSM 208 werd in mijn handen gestopt. Hartelijk dank voor al dit moois om van te smullen.

Gerolf

Hier lag hij ook in de bus. Seffens zeker al eens doorbladeren  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

svvander

Ook binnen... wat een prachtig diorama staat er deze keer in. Ik heb zeker 3 keer moeten kijken of het wel in model was of echt. Super knap.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Johnnytrein

Hier het nummer 208 ontvangen morgen tijdens de dialyse lezen  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Hier netjes afgeleverd
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Bij mij geleverd met de pakketpost deze keer.

Ik zag de wagen stoppen en dacht "allé, wie heeft er nu weer een pakje besteld". Maar tot mijn verbazing stak de postbode iets in mijn brievenbus. Bleek het dus de nieuwe MSM te zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Boemeltrein

Bij mij lag er niets in de bus, abonnement verlopen, normaal krijgt men een mailtje maar dit loopt al enkele jaren niet zoals verhoopt. Nr. 208 zal ik dus niet kunnen lezen en ik denk niet dat ik me nog opnieuw abonneer.. :'(

trainspottingjr

Hier is hij ook netjes afgeleverd
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

doomslu

Citaat van: Boemeltrein op 26 november 2020, 20:52:39 PM
Bij mij lag er niets in de bus, abonnement verlopen, normaal krijgt men een mailtje maar dit loopt al enkele jaren niet zoals verhoopt. Nr. 208 zal ik dus niet kunnen lezen en ik denk niet dat ik me nog opnieuw abonneer.. :'(
Het mailtje naar jou werd op 6 oktober verstuurd, naar het mailadres wat je ook hier op het forum gebruikt. In de spam terecht gekomen?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Ook hier netjes ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Boemeltrein

Mijn e-facturen van telefoon-tv-internet, elektriciteit en water enz komen wel aan op mijn gekend mail-adres maar een herinneringsmail van MSM niet??? : ik snap het niet meer....

Decapod

Hm, nog geen MSM208 bij de lieve krantenmevrouw ...  :-\

NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.